تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 22031

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مرزی اربعین / توصیه پلیس به زائران

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مرزی اربعین / توصیه پلیس به زائران

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در محور مهران-ایلام محدوده‌های کنجانچم و مهدی آباد ترافیک نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود. این وضعیت در محور حمیل-سرابله-ایلام محدوده تونل آزادی نیز وجود دارد.  وی ادامه داد: در محور خرمشهر-شلمچه، بستان-چذابه و سرپل ذهاب-قصر شیرین تردد به صورت عادی

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در محور مهران-ایلام محدوده‌های کنجانچم و مهدی آباد ترافیک نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود. این وضعیت در محور حمیل-سرابله-ایلام محدوده تونل آزادی نیز وجود دارد. 
وی ادامه داد: در محور خرمشهر-شلمچه، بستان-چذابه و سرپل ذهاب-قصر شیرین تردد به صورت عادی و روان انجام می‌شود. 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی  و رانندگی اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده‌های شهرستانک و میدانک تا نساء و در ادامه پل زنگوله و سیاه بیشه ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است. همچنین در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس ترافیک پرحجم و روان است. در مسیر شمال به جنوب محورهراز تونل شماره یک نیز ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد. 
وی ادامه داد: در مسیرشمال به جنوب محور فیروزکوه ترافیک پرحجم و روان است و در مسیر جنوب به شمال این محور نیز در محدوده گیلاوند همین وضعیت وجود دارد. محور  قزوین-رشت نیز در محدوده  رودبار در هر دو مسیر درگیر ترافیک نیمه‌سنگین است. 
شیرانی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های موجود از وضعیت ترافیک و تصادفات در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی و مسیرهای تردد زائرین، وضعیت ترافیکی روان و بدون توقفی در سرتاسر مسیرها برقرار است.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به خواب و استراحت کافی برای رانندگی گفت: علیرغم کاهش آمار حوادث نسبت به سال‌های گذشته، همچنان شایعترین علت وقوع تصادفات خستگی و خواب آلودگی است که به طور عمده در این حوادث خودرو واژگون شده و یا با موانع کنار جاده‌ای برخورد داشته است.
شیرانی توصیه کرد: با توجه به خستگی پیاده‌روی چندروزه اربعین، از زوار می‌خواهیم حتما در ورود به کشور و قبل از شروع رانندگی کمی استراحت کنند و بعد از آن شروع به رانندگی کنند. 
انتهای ‍پیام   

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.