تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 22714

محمدی‌راد: استانداردسازی سالن‌ها به کف‌پوش مختص شده است/ رامسر به راحتی میزبانی را از دست داد

محمدی‌راد: استانداردسازی سالن‌ها به کف‌پوش مختص شده است/ رامسر به راحتی میزبانی را از دست داد

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر والیبال مردان ششم مهر ماه آغاز شد تا ۱۴ تیم برای فتح جام قهرمانی با هم رقابت کنند. در هفته اول تیم هوسان رامسر مهمان شهداب یزد بود و توانست این تیم را در خانه‌اش سه بر یک شکست دهد.   رحمان محمدی‌راد در مورد پیروزی مقابل شهداب

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر والیبال مردان ششم مهر ماه آغاز شد تا ۱۴ تیم برای فتح جام قهرمانی با هم رقابت کنند. در هفته اول تیم هوسان رامسر مهمان شهداب یزد بود و توانست این تیم را در خانه‌اش سه بر یک شکست دهد.  
رحمان محمدی‌راد در مورد پیروزی مقابل شهداب یزد به ایسنا گفت: بازی هماهنگ و خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه در شروع فصل تیم بسیار باکیفیتی را شکست دادیم. امیدوارم این کیفیت را در بازی‌های آینده حفظ کنیم.
او در ادامه افزود: بازی را خوب شروع کردیم و اختلاف امتیاز ست اول باعث شد تا اعتماد به نفس بازیکنان ما هم بالا باشد و عملکرد خوبی را ارائه دهیم. شهداب در ست دوم و سوم به بازی برگشت و شاهد رقابت زیبایی بودیم.
او با بیان اینکه هدف اول تیم هورسان قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر است، ادامه داد: با سرمایه‌گذاری انجام شده در زمان مناسب بازیکنان مد نظرمان را جذب و با هم تمرین کردیم. فعلا تازه لیگ شروع شده است و راه سختی در پیش داریم. امسال تیم‌ها نسبت به سال گذشته تقویت شده‌اند، بازیکنان بسیار خوبی در همه تیم‌ها حضور دارند و نمی‌شود هیچ مسابقه‌ای را پیش‌بینی کرد.
محمدی‌راد در مورد مقررات فدراسیون والیبال برای استانداردسازی سالن‌ها گفت: رامسر تنها تیمی است که در شهر و استان خود بازی نمی‌کند و میزبانی خود را به رشت انتقال داده‌ایم. از مسئولان این شهر تشکر می‌کنم. استانداردسازی مبحثی است که ما هم به عنوان خانواده والیبال دوست داریم صورت بگیرد. فدراسیون یکسری مسائل در مورد کف‌پوش، نور و رختکن مناسب مطرح کرده است اما به نظرم در این قضیه فقط به کف‌پوش بسنده شده و بقیه موارد مد نظر قرار گرفته نشده است.
او در ادامه افزود: طبق اطلاعاتی که کسب کرده‌ایم در هفته اول خیلی از سالن‌ها تغییر خاصی نداشته‌اند. خیلی از سالن‌ها نور و رختکن مناسب ندارند. ما تنها تیمی هستیم که به قوانین فدراسیون احترام گذاشتیم وهیچ وقت هم شکایت نکرده‌ایم. بحثم این است که برخی از سالن‌ها که استاندارد نبوده‌اند، در شهر خود میزبانی می‌کنند. باور کنید هزینه‌های اسکان، ‌غذا، هماهنگی سالن تمرین و برگزاری مسابقه در شهری خارج از استان خیلی سخت است.
سرمربی هورسان رامسر با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال تا نیم فصل برای استانداردسازی سالن‌ها به باشگاه‌ها فرصت داده‌ است، گفت: امیدوارم مسئولان شهر رامسر و کسانی اعم از فرماندار، استاندار و مدیرکل ورزش که می‌توانند کمک کنند در این زمینه به ما همکاری کنند.
او به چندمنظوره بودن سالن‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: این موضوع در نظر گرفته نشده است. با این حال از مسئولان شهر خواهش می‌کنم با ما همکاری کنند تا میزبانی خود را برگردانیم. داشتن تیم لیگ برتری افتخاری است که نصیب هر شهر و استانی نمی‌شود که به این راحتی مسئولان استان با آن برخورد می‌کنند. به وضوح می‌بینم دوستان شهر رشت با آغوش باز ما را  پذیرا هستند و همکاری می‌کنند، در حالی‌ که در رامسر هیچ اقدام مثبتی از سوی دوستان در این زمینه نمی‌بینیم.
محمدی‌راد ادامه داد: هواداران شهر رامسر دلشان خوش بود که تیم‌شان در شهر خودشان بازی می‌کند، ستاره‌های والیبال ایران وارد این شهر می‌شوند و فارغ از همه مشکلات دو ساعت هیجان خود را تخلیه می‌کنند اما این اتفاق نیفتاد و ما به راحتی میزبانی خود را از دست دادیم. ما با مشکلات زیادی دست به گریبان هستیم و استانداردسازی سالن به همکاری نیاز دارد. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.