تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 48442

کاتالوگ کامپوزیت توکویاما + بررسی رنگ بندی و قیمت

کاتالوگ کامپوزیت توکویاما + بررسی رنگ بندی و قیمت

کامپوزیت های ترمیمی برای زیبایی هر چه بیشتر دندان ها در حوزه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. کامپوزیت توکویاما یک محصول اصل ژاپنی است که با استفاده از مواد رزینی تولید و ارائه می شود. متریال به کار رفته در این محصولات از نوع سوپر نانو سورینال است و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب های مختلف دارد. ساییدگی، ضربه و… در طول مدت استفاده، آسیبی به این محصولات نمی رساند. این محصولات با رنگ بندی کامل و قیمت های به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. انواع آن ها برای دندان های خلفی و قدامی طراحی شده اند.

 

ویژگی های رنگ کامپوزیت توکویاما

رنگ های متنوع و زیبای Dental composite برند توکویاما هر گونه محدودیت برای استفاده از این فناوری را از بین برده اند! طیف رنگی گسترده این محصول برای هر نوع دندانی مناسب است و به سادگی با ویژگی های دهان و دندان افراد مختلف تطبیق می یابد. قابلیت تغییر رنگ این محصولات در برابر نور نیز یکی از مهمترین ویژگی های رنگ کامپوزیت توکویاما است که توجه دندانپزشکان را جلب می کند. در هر یک از این متریال خاصیت کروماتیک هوشمند به کار رفته که نوعی فناوری هوشمند است و سایه رنگی طبیعی در این محصول به وجود می آورد. سایه لبخند این محصول از برند توکویاما خواص متنوعی دارد و از طیف قرمز تا زرد را پوشش می دهد. با به کارگیری این فناوری در ساختار کامپوزیت توکویاما، رنگ طبیعی در دندان های شما ایجاد می شود.

طیف رنگی Dental composite برند توکویاما

برای انتخابی مناسب تر در میان این سری محصولات باید به طیف رنگی گسترده آن ها نگاهی بیندازید. این رنگ ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. رنگ BL به عنوان روشن ترین رنگ این مجموعه معرفی می شود که با سایه سفید رنگ و گرم شناخته می شود. رنگ های پایه به کار رفته در آن اغلب متوسط هستند. در خدمات دندانپزشکی از این رنگ در فرایند لایرینگ استفاده می شود؛ در این فرایند از ترکیب BL با NE و WE بهترین کیفیت رنگی کامپوزیت به دست می آید.
  2. این محصول دارای رنگ های طبیعی است که با نمادهای A، B، C یا D مشخص می شوند. درجه بندی هر یک از این رنگ ها با هم متفاوت است که طیف روشن تا تیره این محصولات را تشکیل می دهند. حرف A طیف رنگی مایل به قهوه ای در میان این مجموعه است.
  3. طیف زرد مایل به قرمز در این مجموعه با نام B مشخص می شود.
  4. رنگ های خاکستری با نام C معرفی می شوند.
  5. علامت D نشان دهنده رنگ های خاکستری مایل به قرمز است.

نکاتی درباره رنگ های کامپوزیت توکویاما

کامپوزیت توکویاما با ویژگی های رنگی منحصر به فردی در اختیار مصارف دندانپزشکی قرار می گیرد. در ساختار هر یک از این مواد از ماده ای کروی شکل استفاده شده که با ۲۶۰ میلی متر یکی از مناسب ترین ابعاد این محصولات محسوب می شوند. طیف رنگی فیلرها از قرمز به زرد مشخص می شود. ابعاد فیلرها در این ساختار واقعی است و نور و اجزای آن را به سادگی عبور می دهند.

برای استفاده از این محصول هیچ نیازی به استفاده از رنگ دانه و رنگ های طبیعی نخواهید داشت. به این ترتیب این محصول ساده تر برای به کارگیری کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ طبیعی به کار رفته در این محصول مهمترین ویژگی آن در صنعت دندانپزشکی است.

قیمت کامپوزیت توکویاما

برای انتخابی مناسب تر در میان این محصولات باید به رنج قیمتی تعیین شده برای این اقلام کاربردی توجه داشته باشید. کیفیت بالای این محصول در کنار طبیعی بودن رنگ ها و ده ها مزیت دیگر، سبب استقبال از این برند کامپوزیت شده است. با در نظر گرفتن شرایط وارداتی خرید و فروش این محصول، قیمت آن تا حد قابل توجهی از نرخ ارز در کشور تاثیر می پذیرد. از این رو نمی توان نرخ ثابتی برای این اقلام طبی در نظر گرفت. با در نظر گرفتن ماندگاری بالای این محصول پس از استفاده در دهان، هزینه های تعیین شده برای خرید آن اغلب به صرفه هستند و مصرف کننده را از پرداخت هزینه های جانبی معاف می کنند.

این محصول برای زیبایی دهی به دندان ها و ترمیم آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. ترمیم دندان های جلویی با استفاده از آن به سادگی انجام شده و تاثیر مثبتی بر زیبایی لبخند افراد بر جای می گذارد. عدم محدودیت رنگی در میان طیف وسیع این محصول، مصرف کننده را برای انتخاب آن ترغیب می کند.

مزایای استفاده از کامپوزیت برند توکویاما ژاپن

 

کامپوزیت توکویاما ژاپنی مزایای بی شماری برای استفاده به همراه دارد و نیازهای مختلف مصرف کننده را در طولانی مدت پاسخ می دهد. مقاومت و پایداری آن در دهان و ترمیم دائمی و موقتی برخی دندان ها با استفاده از آن از مهمترین ویژگی های کیفی این محصول به شمار می روند. ترکیب رنگ های ذاتی محصول با رنگ های متوازن با طیف رنگی مربوطه یک مزیت منحصر به فرد در ساختار این محصولات است که آن ها را از دیگر برندهای Dental composite متمایز می کند. برخی از مزایای مهم استفاده از این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

سهولت در استفاده از محصول

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول که سبب سادگی کار دندانپزشکان می شود، سهولت در نصب و استفاده از آن است. این ویژگی حتی بیماران را از روند درمان راضی تر نگه می دارد. با استفاده از این محصول از بهترین و باکیفیت ترین مواد برای کامپوزیت دندان بیمار استفاده می شود که اعتبار کار کلینیک ها را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد.

پالیش پذیری ساده

این قابلیت ویژه کار پزشکان را برای کار روی مواد ساده تر می کند. قابلیت پالیش پذیری بالای این محصول نتیجه کار را در فرایند استفاده از کامپوزیت مطلوب تر خواهد کرد. خرید این محصول برای کلینیک های دندان پزشکی بسیار مقرون به صرفه است؛ چرا که با استفاده از آن به ابزار کار کمتری نیاز خواهد داشت.

ماندگاری و دوام بالا

میزان عمر و دوام انواع Dental composite یکی از دغدغه های بیماران برای استفاده از این محصولات است. با استفاده از این کامپوزیت ها، ماندگاری خدمات زیبایی کلینیک ها به شدت افزایش می یابد که سبب افزایش اعتبار دندانپزشکان خواهد شد. استفاده از این محصول در دهان تا سال های سال بدون ایجاد کوچکترین مشکلی انجام می شود. به علاوه پزشکان برای استفاده از این محصولات زمان کمتری صرف می کنند و کمتر خسته می شوند.

تنوع وسیع رنگ ها

یکی دیگر از ویژگی های مهم و کاربردی این محصولات تنوع قابل توجه رنگ های طبیعی آن ها است. ویژگی Tooth Color All Smile تغییر رنگ این محصولات را در برابر عوامل طبیعی ساده تر می کند که سبب تطبیق پذیری کامپوزیت می شود. این ویژگی کروماتیک در هر برندی وجود ندارد و کیفیت استفاده از این محصول را چند برابر می کند.

 

جمع بندی

در این بخش در رابطه با کامپوزیت ژاپنی توکویاما اطلاعاتی را بررسی کردیم. رنگ بندی جذاب و قیمت های به صرفه این محصولات از ویژگی های مهم و اساسی این اقلام به شمار می رود که سبب برتری آن ها در میان محصولات موجود شده است. در فهرست کاتالوگ این محصول ده ها مدل منحصر به فرد را مشاهده می کنید که هر یک برای برخی دندان ها مناسب هستند. ویژگی های کاربردی و طول عمر بالای این محصولات سبب افزایش میزان محبوبیت آن ها در صنایع دندانپزشکی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.