تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 33803

پیش بینی بورس ۵ تیر ۱۴۰۲ / وضعیت پیچیده دلار و تاثیر بر بورس

پیش بینی بورس ۵ تیر ۱۴۰۲ / وضعیت پیچیده دلار و تاثیر بر بورس

به گزارش خبرنگار مهر، همان گونه که در پیش بینی دیروز گفته بودیم، بازار طبق گفته‌های قبلی عمل کرد و روز یکشنبه نمادهای پالایشی و دلاری به صورت ویژه مورد اقبال سرمایه گذاران بودند. علی فراقی در تحلیل وضعیت بازار به مهر گفت: موردی که در تحلیل قبلی به آن اشاره شد فاکتور حجم و

به گزارش خبرنگار مهر، همان گونه که در پیش بینی دیروز گفته بودیم، بازار طبق گفته‌های قبلی عمل کرد و روز یکشنبه نمادهای پالایشی و دلاری به صورت ویژه مورد اقبال سرمایه گذاران بودند.
علی فراقی در تحلیل وضعیت بازار به مهر گفت: موردی که در تحلیل قبلی به آن اشاره شد فاکتور حجم و ارزش معاملات بود که با توجه به رفتار امروز آنچنان جذاب و مورد اطمینان نبود و نمی‌توان رفتار آنها را دلگرم کننده دانست و صرفاً شاهد مقدار اندکی بهبود نسبت به روزهای گذشته بودیم. حال برای رفتار محتمل روز آتی معاملاتی می‌توان برگشت به حالت هفته گذشته یا حتی روز شنبه را متصور بود که باز هم شاهد تعادل به همراه نوسانات کوچک و همینطور برگشت اقبال دوباره به سمت تک سهم‌های ریالی باشیم، زیرا با توجه به رفتار تکنیکالی نمادهای دلاری نهایت می‌توان رفتار روز یکشنبه را یک اصلاح و یا پولبک در مسیر افت بیشتر این دست از نمادها در نظر گرفت. در قسمتی هم برای دو شاخص بازار نمی‌توان هدف‌های قدرتمندی را ترسیم کرد و می‌توانیم تا انتهای بازار فردا باز هم شاهد قدرت گرفتن عرضه در بازار باشیم.
اما برخی دیگر از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند مهمترین عاملی که می‌تواند بازار را به سمت بالا پرتاب کند وضعیت دلار است و تا زمانی که دلار بالای ۵۰ هزار تومان تثبیت شود بازار سرمایه در کوتاه مدت صعودی خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.