تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 36274

پوریا خانی کیست؟

پوریا خانی کیست؟

پوریا خانی کیست؟ در این مقاله، قصد داریم به سوال استاد پوریا خانی کیست؟ بپردازیم. مقدمه در قلمرو آموزش زبان آلمانی، یک نام در ایران بالاتر از بقیه است: استاد پوریا خانی. عناوین مقاله:…

در این مقاله، قصد داریم به سوال استاد پوریا خانی کیست؟ بپردازیم.

مقدمه

در قلمرو آموزش زبان آلمانی، یک نام در ایران بالاتر از بقیه است: استاد پوریا خانی.

 

عناوین مقاله:

  • استاد پوریا خانی کیست؟
  • درک عمیق زبان آلمانی
  • سوابق تحصیلی و تخصص
  • آکادمی استاد پوریا خانی
  • نام دوره های استاد پوریا خانی
  • مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی
  • نتیجه گیری

 

استاد پوریا خانی کیست؟

استاد پوریا خانی یکی از بهترین و با تجربه ترین اساتید در زمینه زبان آلمانی هستند. استاد پوریا خانی دارای تحصیلات آکادمیک هستند و بیش از 6.5 سال در زمینه تدریس این زبان بوده اند. تاکنون نویسنده بیش از ۴ کتاب زبان آلمانی بوده اند و تا کنون بیش از ۱۰ هزار زبان آموز نیز داشته اند قابل ذکر است آکادمی زبان آلمانی استاد خانی دارای بیشترین رضایت و قبولی می باشد.

ایشان، مدیر “آکادمی پوریا خانی” هستند، این آکادمی دارای بیش از 30 استاد مجرب زبان آلمانی میباشد که تحت نظارت استاد خانی مشغول به تدریس و آموزش زبان آلمانی هستند.

 

درک عمیق زبان آلمانی

عمق دانش استاد پوریا خانی در زبان آلمانی، بی رقیب است. درک ایشان از زبان آلمانی، فراتر از کتاب های درسی است. این دانش عمیق در تدریس استاد خانی منعکس می شود، زیرا ایشان زبان آموزان را به درک پیچیدگی های زبان آلمانی راهنمایی می کند و مهارت های زبانی و درک فرهنگی آنها را افزایش می دهد.

شیوع کرونا ویروس نشان داد که تمامی کلاس های آموزشی که به صورت حضوری برگزار می شوند، زمانبر بوده و استفاده از دوره های آموزشی آنلاین بسیار کاربردی و موثرتر است. دوره های تدریس خط به خط منشن و اشتارتن ویا استاد پوریا خانی که شامل ویدئوهای ضبط شده به همراه جزوات مربوطه به دوره در سایت آکادمی است و تمامی دوره ها دارای پشتیبانی همیشگی توسط شخص استاد پوریا خانی به صورت همیشگی می باشند.

این دوره ها نیمه فشرده هستند. یعنی نه آنقدر مختصر که یک نکته مهم آموزشی از قلم بیفتد و نه آنقدر طولانی که زبان آموزان را  خسته کند وعلاقه خود را به موضوع از دست بدهند.

به همین دلیل، مهم است که زبان آلمانی را از چه استادی آموزش ببینید. اگر در تسلط بر تلفظ، لهجه، ساختارها و غیره توسط یک استاد بی تجربه به شما آموزش داده شود دچار مشکلات و اشتباهات فراوانی در یادگیری زبان آلمانی خواهید شد.

 

سوابق تحصیلی و تخصص

استاد پوریا خانی، دارای مدرک كارشناسی‌ مترجمى زبان آلمانى و كارشناس ‌ارشد آموزش زبان آلمانى هستند. همچنین ایشان دوره های آموزشگاهی نیز گذرانده اند. همانطور که قبلا اشاره شد ایشان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بیش از ۱۰ هزار زبان آموز تدریس نموده اند که کارنامه های قبولی زبان آموزان در سایت آکادمی موجود است.

آکادمی استاد پوریا خانی

یک نقطه عطف مهم در کارنامه استاد خانی، تأسیس “آکادمی پوریا خانی” است. این آکادمی که به نام ایشان نامگذاری شده است، گواهی بر تعهد او به آموزش زبان آلمانی در کشور است.

آکادمی استاد پوریا خانی، شناخته شده ترین و معتبرترین آکادمی آموزش زبان آلمانی در سراسر کشور، آکادمی استاد پوریا خانی، با ارائه دوره های آموزشی خط به خط به زبان آموزان در یادگیری زبان آلمانی کمک می کند.

عموم مردم می توانند از این دوره های آموزشی استفاده کنند زیرا تدریس بصورت خط به خط است. اگرچه لازم به ذکر است که این دوره های آموزشی دوره های آنلاین نیستند، اما افرادی که در این آکادمی ثبت نام می کنند می توانند در هر زمان از طریق حساب کاربری خود در وب سایت آکادمی به مطالب آموزشی خود دسترسی داشته باشند.

نام دوره های استاد پوریا خانی

  • دوره آمادگی مصاحبه کاری، یکی از پیشنهادات درجه یک استاد پوریا خانی برای کسانی است که به دنبال درخواست مهاجرت از طریق Ausbildung و Job Offer هستند.
  • دوره های آمادگی آزمون گوته و ösd سطح B1 و B2 (هر سطح دوره جداگانه دارا می باشد)
  • دوره های کتاب اشتارتن ویا، مناسب سطوح A1-B1 است. هر سطح این دوره دارای بیش از 28 جلسه آموزشی بوده که تمامی گرامر ها، متن ها، فایل های صوتی و تمارین کتاب درسی به صورت خط به خط آموزش داده شده اند.
  • دوره تدریس خط به خط منشن که دارای کیفیتی فوق العاده چه از نظر آموزشی و چه تصویری است. این دوره مناسب سطح A1-B1 است و در کنار تمامی مطالب گرامری و مکالماتی، تمامی فایل های شنیداری آن نیز توسط استاد خانی ارزیابی و تحلیل شده است. همچنین این دوره دارای یک مینی دوره رایگان است که به یادگیری زبان آموزان کمک شایانی خواهد نمود.
  • دوره گفتار و نوشتار طلایی استاد پوریا خانی که در دو سطح A1-B1 و B1 تا B2 ارائه شده است دارای تمامی نکات نامه نگاری و نوشتار و مکالمه می باشد که بصورت جمع بندی آورده شده است. این دوره برای زبان آموزانی که می خواهند کلمات و اصطلاحات آلمانی را بدانند و یا برای تقویت مکالمه و مصاحبه کاری آماده شوند پیشنهاد می شود.
  • دوره گرامرهای طلایی استاد پوریا خانی که مناسب سطوح A1-B1 , B1-B2, B2-C1 است دارای نکات و فرمول های تقویت گرامری است.
  • دوره کتاب زیشا مناسب سطح B2 است.

 

 

مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی

استاد پوریا خانی با علم اینکه زبان آموزان همگی در یک سطح از دانش زبان آلمانی نیستند، با زبان آموزان بصورت خصوصی مشورت می نماید. در این جلسه مشاوره، زبان آموزان توسط استاد پوریا خانی تعیین سطح می شوند و ایشان به بررسی نقاط ضعف و قدرت زبان آموز می پردازند. استاد خانی با توجه به بررسی های خود یک برنامه مطالعاتی ویژه برای زبان آموز آماده می نمایند و کتب آموزشی و نحوه مطالعه را به زبان آموز معرفی و آموزش می دهند.

همچنین اگر زبان آموز نیاز به  نوشتن رزومه انگیزه نامه و یا انشغایبن  cv براساس نوع مهاجرتی که دارند می توانند با استاد خانی مشورت نموده و نوشتن آن را به ایشان واگذار نمایند. زیرا نوشتن انگیزه نامه قوی نیاز به متخصص با تبحر دارد چرا که در سفارت برای پذیرش در دانشگاه یا جاب آفر لازم و ضروری است. توجه داشته باشید بر اساس قوانین کشور آلمان، هیچ مهاجری بدون ارائه مدرک زبان از همه راه های مهاجرتی( اوسبیلدونگ، جاب افر، تحصیلی، پیوست همسر و غیره) نمی توانند به این کشور مهاجرت نمایند.

جهت انجام مشاوره به شماره ۰۹۲۰۱۳۸۰۲۶۲ تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

تدریس استاد پوریا خانی به آموزش زبان آلمانی، در کشورمان ایران قابل توجه است و همچنان ایشان، چشم انداز یادگیری زبان آلمانی را در کشور شکل می دهند. تعهد ایشان به آموزش به شاگردانش، و تأثیر قابل توجه ایشان در این رشته، استاد خانی را به یک فرد برجسته در تدریس زبان آلمانی در ایران تبدیل کرده است.

سپاسگذاریم در این مقاله با عنوان پوریا خانی کیست؟ ما را همراهی کردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.