تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 36270

همه چیز در مورد فیزیک 6040 حرف آخر

همه چیز در مورد فیزیک 6040 حرف آخر

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر به عنوان یک برنامه ۱۰۰ روزه است که توسط اساتید رتبه برتر کنکور طراحی شده است. در واقع این پروژه به گونه‌ای است که به دو بازه زمانی مشخص تقسیم می‌شود و بازه اول ۶۰ روزه برای مطالعه و بازه ۴۰ روزه دوم برای تست زنی و آزمون در نظر گرفته

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر به عنوان یک برنامه ۱۰۰ روزه است که توسط اساتید رتبه برتر کنکور طراحی شده است. در واقع این پروژه به گونه‌ای است که به دو بازه زمانی مشخص تقسیم می‌شود و بازه اول ۶۰ روزه برای مطالعه و بازه ۴۰ روزه دوم برای تست زنی و آزمون در نظر گرفته شده است. در همین راستا شما باید با داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، طی چند ماه به بالاترین میزان عملکرد خود برسید.

همچنین اگر قصد خرید محصولات حرف آخر را دارید، در نظر داشته باشید که حتما از سایت اصلی موسسه حرف آخر اقدام به خرید پکیج‌های درسی نمائید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی مشاوران بتوانند راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع آن انجام دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد فیزیک 6040 حرف آخر را با شما در میان بگذاریم.

معرفی فیزیک 6040 حرف آخر

درس فیزیک یکی از پیچیده ترین دروسی است که داوطلب باید قدرت تحلیل خیلی خوبی داشته باشد. پکیج فیزیک ۶۰۴۰ توسط استاد کامیار گردآوری شده است و این پکیج جامع شامل ۱۰ حلقه دی وی دی است که به مدت ۱۰۰ روز تمامی مفاهیم را به شما یاد می‌دهد. در واقع شما طی ۶۰ روز می‌توانید مطالب را مطالعه کنید و در ۴۰ روز باقی مانده به صورت مکرر باید در آزمون‌های شبیه ساز کنکور شرکت کنید. شما با خرید پکیج کامل فیزیک حرف اخر خواهید توانست تمامی مطالب فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را یاد بگیرید و در نهایت در نظر داشته باشید که تمامی آموزش‌های گردآوری شده به صورت تصویری و انیمیشن سازماندهی شده‌اند.

قیمت فیزیک ۶۰۴۰ حرف اخر نظام جدید

فیزیک ۶۰۴۰ نظام جدید حرف اخر به عنوان یکی از مطرح‌ترین منابع مهم کنکوری است که با سبک تدریسی جذاب ارائه شده است. در واقع تدریس به سبک انیمیشن و الگو سازی سبب می‌شود تا مفاهیم به خوبی در ذهن داوطلبان بمانند. شما با خرید پکیج فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر دیگر نیازی نیست که بیش از ۱۰۰ ها فرمول را حفظ کنید و به صورت شهودی سازی و با استفاده از نیم کرده راست مغز خود می‌توانید تمامی مفاهیم را درک کرده و به ذهن خود بسپارید.

قیمت فیزیک 6040 حرف آخر نیز با توجه به سایر محصولات سایت‌های دیگر کنکوری بسیار مناسب تر است و تنها دلیلی که سبب شده است تا نازل‌ترین قیمت را برای پکیج‌های آموزشی در نظر بگیرند این است که همه افراد بتوانند پکیج‌ها را خریداری کنند. اگر قصد خرید پکیج فیزیک، ریاضی و.. دارید تنها از سایت رسمی حرف آخر خرید خود را انجام دهید.

همچنین برای مسلط شدن روی مسائل فیزیک اصلا نباید چیزی را حفظ کنید و فقط باید تمامی دروس را به خوبی یاد بگیرید و به ذهن خود بسپارید. در واقع پروژه ۶۰۴۰ برای ماه‌های پایانی کنکور طرح بندی شده است و شما با دیدن این پکیج در انتها می‌توانید مهر تاییدی بر یادگیری کامل خود بزنید.

برنامه ۶۰۴۰ حرف آخر

فیزیک حرف اخر ۶۰۴۰ به گونه‌ای جمع بندی شده است که شما از پایه تمامی مفاهیم را آموزش می‌بینید که بالای ۸۰ درصد تطابق با آزمون سراسری نیز دارند که با تکرار سوالات به گونه‌های مختلف، به تسلط ۱۰۰ درصدی خواهید رسید. اگر می‌خواهید موفقیتتان برای کسب برترین رتبه کنکور تضمینی باشد، باید به صورت مکرر تست بزنید و اصلا هیچ موردی را حفظ نکنید تا در ذهنتان ثبت شود. حرف آخر خود را موظف می‌داند تا در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات داوطلبان کنکوری و دانش آموزان باشد تا بدون هیچگونه مشکلی در کنکور شرکت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.