تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 43644

نگاهی به هتل های ارزان کیش نزدیک دریا + قیمت

نگاهی به هتل های ارزان کیش نزدیک دریا + قیمت

در کنار آب های زیبای خلیج فارس، پیدا کردن یک هتل با قیمت مناسب و نزدیک به ساحل در جزیرهٔ خیره کنندهٔ کیش، به یک رویا تبدیل می‌شود. آیا تمایل دارید در این نقطهٔ جادویی زمین، به دنبال هتل‌هایی با قیمت ارزان و کیفیت بالا بگردید؟ هتل‌هایی که به شما امکان می‌دهند، لحظاتی شاد و

در کنار آب های زیبای خلیج فارس، پیدا کردن یک هتل با قیمت مناسب و نزدیک به ساحل در جزیرهٔ خیره کنندهٔ کیش، به یک رویا تبدیل می‌شود. آیا تمایل دارید در این نقطهٔ جادویی زمین، به دنبال هتل‌هایی با قیمت ارزان و کیفیت بالا بگردید؟ هتل‌هایی که به شما امکان می‌دهند، لحظاتی شاد و آرام در کنار دریا را تجربه کنید، بدون اینکه بودجه زیادی برای اقامت صرف کنید.

در این مقاله، ما نگاهی نزدیک‌تر به هتل‌های ارزان قیمت در کیش می‌اندازیم. با ترکیبی از طبیعت خیره کنندهٔ جزیره و خدمات بی‌نظیری که این هتل‌ها ارائه می‌دهند، شما می‌توانید لحظاتی ماندگار را در کنار دریا بگذرانید.

با مروری بر هتل‌های ارزان قیمت کیش، شما متوجه خواهید شد که این هتل‌ها از امکانات راحتی مانند اتاق‌های تمیز و مرتب، رستوران‌های لذیذ و فضاهای تفریحی جذاب برخوردارند. برخی از آن‌ها حتی امکاناتی مانند استخر و باشگاه ورزشی را نیز ارائه می‌دهند.

آیا می‌خواهید بدانید قیمت‌ها چقدر است؟ هتل‌های ارزان قیمت در کیش معمولاً با قیمتی مناسب و متناسب با بودجهٔ هر فردی هستند. قیمت‌ها متفاوت بوده و بسته به فصل، مکان و امکانات هتل متغیر است. با این حال، می‌توانید هتل‌هایی را پیدا کنید که با قیمتی مقرون به صرفه، برای شما خاطره سازی می کنند.

عوامل موثر بر قیمت هتل های کیش

قیمت هتل‌ها در کیش تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرند. در زیر، عوامل تأثیرگذار بر قیمت هتل های کیش را به طور خلاصه توضیح می‌دهم:

به طور کلی، در تعیین قیمت هتل‌های کیش، عواملی مانند فصل سفر، محل قرارگیری هتل، امکانات و خدمات ارائه شده، سطح استقبال و تقاضا، و رویدادها و همایش‌ها تأثیرگذار هستند. با در نظر گرفتن این عوامل، می‌توانید هتلی با قیمت مناسب و مورد نیاز خود را در کیش پیدا کنید.

معرفی تعدادی از ارزان ترین هتل کیش

در کیش، انواع هتل‌های ارزان قیمت وجود دارد که به مسافران با بودجه محدود امکان اقامت مناسب را می‌دهند. در زیر، چندین نمونه از ارزان‌ترین هتل‌های کیش را برای شما معرفی می‌کنم:

  • هتل شایلی کیش
  • هتل سیمرغ
  • هتل فانوس
  • آفتاب شرق
  • هتل آبادگران
  • هتل پارسیان کیش
  • هتل لوتوس کیش
  • هتل گامبرون کیش
  • هتل ستارگان کیش
  • هتل کیش رویال
  • هتل کیش مهر
  • هتل کیش سان
  • هتل کیش پارس
  • هتل میلاد
  • هتل کیش آسمان

هتل شایلی کیش

هتل شایلی یک هتل ۳ ستاره و شاید بشود گفت که ارزان ترین هتل کیش است که به اسکله و پارک تفریحی کیش دسترسی دارد. به همین دلیل یکی از هتل های ارزان کیش نزدیک دریا است. چرا که به دریا و ساحل دسترسی دارد. با اینکه این هتل جزء هتل های ارزان است اما امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی به مسافران ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به رستوران، کافی شاپ، کافی نت مجهز و لابی اشاره کرد. از طرف دیگر این هتل در نزدیکی مراکز خرید مروارید کیش و پردیس کیش بانوان قرار دارد.

هتل سیمرغ کیش

این هتل از دیگر هتل های ۳ ستاره کیش است که در نزدیکی دریا قرار دارد. به گونه ای که پنجره های این هتل به سمت دریا باز می شوند. البته یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده این هتل به عنوان هتل ساحلی معروف شود برخورداری از ساحل اختصاصی است. این ساحل اختصاصی امکان ورزش های آبی، شنا و غواصی را برای مسافران مهیا می کند.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس از هتل های ۲ ستاره کیش است. به همین دلیل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین قابلیت های این هتل نسبت به سایر هتل های کیش این است که اتاق تک تخته دارد. این قابلیت در کمتر هتلی دیده می شود. هتل فانوس کیش پشت بازار پشت خلیج فارس قرار دارد و دارای یک محوطه سرسبز می باشد.

این هتل ارزان به مراکز خریدی نظیر بازار پارس خلیج، مركز خريد ديپلمات و بازار عرب ‌ها دسترسی دارد. همچنین آب انبار سنتی و شهر زیرزمینی کاریز در نزدیکی این هتل هستند. این هتل علاوه بر اتاق های تک تخته دارای اتاق های ۲ و ۳ تخته نیز می باشد.

 هتل فانوس کیش

آفتاب شرق

این هتل ۳ ستاره از دیگر هتل های ارزان کیش نزدیک دریا است. چرا که نزدیک کشتی یونانی و ساحل بانوان کیش قرار دارد. این هتل به اماکنی نظیر پارک مینا، مرکز خرید کیش و فرودگاه دسترسی دارد. پارکینگ، اینترنت، رستوران و کافی شاپ از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل آبادگران

یکی دیگر از هتل های ارزان و نزدیک به دریای کیش هتل آبادگران است. قیمت مناسب این هتل سبب شد به یکی از محبوب ترین اقامتگاه های کیش تبدیل شود. این هتل ساحلی در ساحل میر مهنا قرار دارد و نزدیک بازار عرب ها می باشد.

هتل پارسیان کیش

این هتل ۳ ستاره از دیگر هتل های ارزان قیمت و ساحلی کیش بشمار می رود. این هتل به شرکت هواپیمایی کیش ایر تعلق دارد و به ساحل بانوان کیش و مرجان دسترسی دارد. به گونه ای که مسافران از طریق پیاده روی هم می توانند خود را به ساحل برسانند. از دیگر قابلیت های این هتل نزدیکی به مراکز خرید پردیس و مروارید کیش است. لابی، پارکینگ، کافی نت، رستوران و کافی شاپ از جمله امکانات این هتل می باشند.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس از دیگر هتل های ارزان کیش نزدیک دریا است. البته باید متذکر شویم از طریق پیاده روی کمی طول می کشد به ساحل برسید. اما با خودرو ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد. مرکز خرید مروارید در نزدیکی این هتل است. از امکانات رفاهی این هتل ارزان می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

 هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش

این هتل ۳ ستاره و ارزان قیمت در نزدیکی ساحل مرجان کیش و پارک ساحلی کیش قرار دارد. همچنین به جاذبه هایی نظیر پارک برفی پنگوئن، اسکله بزرگ تفریحی و همچنین مرکز تجاری کیش دسترسی دارد. پارکینگ، اینترنت، خدمات ماساژ و فروشگاه از جمله امکانات این هتل است.

هتل کیش آسمان

هتل کیش آسمان یک هتل سه ستاره است که اتاق‌های راحت و امکانات ابتدایی را ارائه می‌دهد. هتل دارای رستوران بوفه و فضای باز برای استراحت میهمانان است.

هتل میلاد

هتل میلاد یک هتل چهار ستاره است که اتاق‌های مدرن و مجهز به امکانات راحتی دارد. هتل دارای رستوران با منوی گوناگون و فضای باز است که میهمانان می‌توانند در آنجا لذت ببرند.

هتل کیش پارس

هتل کیش پارس یک هتل چهار ستاره است که اتاق‌های راحت و مدرن را ارائه می‌دهد. این هتل دارای امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، رستوران و لابی با محیطی دلنشین می‌باشد.

هتل کیش سان

هتل کیش سان یک هتل سه ستاره با اتاق‌های تمیز و راحت است. امکانات این هتل شامل رستوران، سالن همایش و لابی ۲۴ ساعته می‌باشد.

هتل کیش مهر

هتل کیش مهر یک هتل سه ستاره است که اتاق‌های مجهز و راحت را ارائه می‌دهد. این هتل دارای رستوران و لابی است.

هتل کیش رویال

هتل کیش رویال یک هتل سه ستاره است که اتاق‌های راحت و مجهز به امکانات ابتدایی را فراهم می‌کند. هتل دارای رستوران و لابی است.

هتل ستارگان کیش

هتل ستارگان نیز یک هتل سه ستاره است که اتاق‌های راحت و امکانات ابتدایی را دارد. این هتل دارای رستوران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.