تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 48098

معرفی تمامی خرید های درون برنامه ای بازی فورتنایت

معرفی تمامی خرید های درون برنامه ای بازی فورتنایت

فورتنایت به‌عنوان یکی از پدیده‌های دنیای بازی‌های ویدیویی، سیاست درآمدزایی از خریدهای درون‌برنامه‌ای را در پیش گرفته و مبلغ هنگفتی را به گیمرها ارائه می‌دهد. با ما بمانید و همه پیشنهادات را با هم مرور کنید و چیزهای مهمی را در مورد آنها به اشتراک بگذارید.

پس از عرضه Fortnite در سال ۲۰۱۷، احتمالاً هیچکس فکر نمی کرد که این بازی رایگان به یکی از پدیده های دنیای بازی های ویدیویی تبدیل شود و چهار سال بعد، هر روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. با سال ۲۰۱۷ و روزهایی که با انتشار PUBG و فورتنایت جدید سبک بتل رویال رونق داشت، بهترین زمان برای استحکام بخشیدن به ستون های یک بازی و توسعه آنها برای سال ها بود، یا حداقل، وقتی حادثه دیگری رخ داد رقابت بزرگ بین Fortnite و PUBG تا مدت ها ادامه داشت و بازی های مختلف نیز سبک Battle Royale را به بازی های خود اضافه کردند که یکی از محبوب ترین سبک های آن زمان بود. بدون شک مهمترین و جذاب ترین رقابت بین PUBG و Fortnite بود. از یک طرف دنیای واقعی و مبارزات تاکتیکی و اغراق‌های تاکتیکی PUBG، ویژگی‌های غیرواقعی و… از طرف دیگر، بازی Fortnite طرفداران زیادی را جذب بازی‌ها کرد. یکی از مهم ترین نکات مسابقه بحث درآمدزایی این دو غول بازی بتل رویال بود. جایی که برای دریافت PUBG باید مبلغ باورنکردنی ۳۰ دلار بپردازید، اما Fortnite به صورت رایگان در دسترس است. آیا این بدان معناست که Fortnite برای امور خیریه و سرگرمی گیمرها بدون سود ساخته شده است؟ بدون شک پاسخ منفی است و Epic Games راهی جدید و جذاب برای کسب درآمد، پیشنهادات درون برنامه ای و صرفاً تزئینی ارائه کرد. شاید ساده به نظر برسد، اما این سیاست به مدت چهار سال برای اپیک گیمرها درآمد باورنکردنی ایجاد کرده است و تا پایان بازی Fortnite ادامه خواهد داشت. مشکلی که برخی از گیمرها هنگام ورود به Fortnite با آن مواجه می شوند این است که در مورد پیشنهاد و ویژگی های آن سردرگم هستند. با ما همراه باشید تا همه جزئیات مهم درباره این پیشنهادات را با هم مرور کنید.

وی باکس (V-Bucks)

V-Bucks در بازی پول است و با این پول می توان مقدار زیادی چیز را خریداری کرد. راه های زیادی برای کسب این درآمد در بازی وجود دارد. اولین راه برای رسیدن به لول ۱۰۰ در بازی بدون پاس نبرد است. شما در هر فصل یا در همان فصل، آیتم های مختلفی را با Battle Pass دریافت می کنید، اما اگر این اشتراک را نخرید، می توانید ۳۰۰ vbox را به صورت رایگان در هر فصل دریافت کنید. این تنها راه رایگان برای دریافت VBox است و هیچ راه دیگری برای گیمرها حداقل در حال حاضر وجود ندارد. راه بعدی خرید Battle Pass و استفاده از V-Box است. شاید برای خرید Battle Pass مجبور باشید از پول واقعی استفاده کنید، اما با خرید این عضویت در هر فصل حدود ۱۵۰۰ VBox دریافت خواهید کرد که مبلغ بدی نیست. راه بعدی استفاده از Starter Pack است که علاوه بر مجموعه کامل لب، ۶۰۰ V-box را نیز در اختیار گیمرها قرار می دهد. راه بعدی استفاده از بخش Save the World است. این بخش با قیمت ۴۰ دلار در دسترس است و انجام ماموریت های این بخش روزانه چندین V-Box برای شما به ارمغان می آورد. آخرین و سریع ترین راه برای خرید ویباکس ارزان فورتنایت فوری از فروشگاه پرمی شاپ است. بسته های مختلفی که تعداد مورد نظر V-Box را با قیمت های مختلف ارائه می دهند.

بتل پس (Battle Pass)

احتمالا مهمترین و رایج ترین قسمت Fortnite Battle Pass است. بخشی که از ابتدا در بازی وجود داشت و اکثر گیمرها از آن استفاده می کنند. بنابراین با وجود اینکه سیستم نبرد هیچ ویژگی خاصی را در بازی برای گیمرها در نظر نمی گیرد، با پیشنهادات بسیار خوب و هیجان انگیز گیمرهای بیشتری را به خرید ترغیب می کند. چندین مجموعه کامل از آیتم ها از back bling گرفته تا کلنگ، پوست و گلایدر، بسیاری از ایموت ها و بسیاری موارد دیگر در این اشتراک گنجانده شده است و ارزان ترین و رایج ترین سرویس بازی است. برای خرید Battle Pass باید ۹۵۰ V-Box بپردازید. خوشبختانه، اگر به سطح خاصی رسیدید و V-Box خود را خرج نکردید، مجبور نیستید دوباره برای تمدید Battle Pass هزینه ای بپردازید. هر فصل، پس از خرید Battle Pass و رسیدن به سطح ۱۰۰، حدود ۱۵۰۰ V-Box به شما داده می شود که برای خرید یک Battle Pass در فصل بعد کافی است. البته اگر نمی خواهید برای بازی های رایگان پول خرج کنید راه های دیگری هم وجود دارد. در هر فصل، ۳۰۰ V-Box رایگان به شما داده می شود، و اگر بازی را برای چندین فصل بازی کنید، می توانید Battle Pass را به صورت رایگان دریافت کنید.

Crew Fortnite

آخرین اشتراک بازی که مدت زیادی است در دسترس نیست Fortnite Crew نام دارد. عضویت جدید تنها با ۱۲ دلار قابل خریداری است و ویژگی های جذابی را به بازیکنان ارائه می دهد. با خرید Crew، به ویژگی های زیر دسترسی دارید:

  • عضویت Battle Pass در فصل مربوطه
  • ۱۰۰۰ Vibox
  • پوسته ماهانه انحصاری برای عضویت خدمه

کاربران سرویس جدید به دلیل پوسته های جذاب نیز متوجه آن شده اند و بسیاری از گیمرها به سراغ آن می روند. Fortnite Crew تنها چهار دلار بیشتر از Battle Pass هزینه دارد و با پرداخت این مبلغ اندک به بخش بزرگتر و جذاب تری از ویژگی های این سرویس دسترسی پیدا می کنید. تا به امروز سه ست مختلف برای این اشتراک در نظر گرفته شده است و پوسته جدید نیز به صورت ماهانه موجود است. Pack Crew باید هر ماه با پول واقعی خریداری شود و امکان گسترش آن به Webx وجود ندارد.

استارتر پک (Starter Pack)

یکی دیگر از پیشنهادات جذاب بازی Startrap است. این یکی از مقرون به صرفه ترین و جالب ترین بسته های موجود است که تنها با چهار دلار عرضه می شود. خرید این بسته به شما امکان دسترسی به Back Bling، Peak X و Skin و ۶۰۰ Vbox را می دهد. این پیشنهاد جذاب، این استارت پک را به یکی از پرفروش ترین اقلام Fortnite تبدیل کرده است و بسیاری از گیمرها به خرید آن روی آورده اند. لطفاً توجه داشته باشید که استارت‌پک شبیه به Crew یا Battle است، بنابراین یک اشتراک نیست و شما چندین آیتم را خریداری می‌کنید و یک اشتراک در دسترس شما نخواهد بود. یکی از جذاب ترین مدل های کنسول سوییچ مربوط به بازی Fortnite است. سفارش برای شما Nintendo Switch Fortnite Bundle را از Telno خریداری کنید و این کنسول خاص را به مجموعه خود اضافه کنید.

Save the World

Save the World یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های Fortnite است و بهترین مکان برای کسب V-box در نظر گرفته می‌شود. این جلد با قیمت ۴۰ دلار موجود است و یک خرید به شما امکان دسترسی برای همیشه به آن را می دهد. Save the World دارای ماموریت های روزانه است و با انجام این ماموریت ها تعداد متغیر V-Box برای شما به ارمغان می آورد. شاید بتوان Save the World را بخشی از کمپین Fortnite دانست. این بخش با پیشروی در بازی قهرمان های مختلفی را به گیمر می دهد و می تواند برای از بین بردن دشمنان مختلف در ابن بخش استفاده شود. در این بخش دیگر از بازی های بتل رویال و سبک سنتی بازی خبری نیست و با جنبه دیگری از فورتنایت روبرو خواهید شد. در این قسمت نیز تجربه ای مفرح خواهید داشت که ارزش تجربه در کنار قسمت اصلی بازی را دارد. بزرگترین مشکل این بخش این است که بسیاری از گیمرها به این بخش سوئیچ نکرده اند، قیمت آن است. قیمت ۴۰ دلاری Save the World در بخش بزرگی از جهان و نه در ایران مبلغ زیادی است و گیمرها ترجیح می دهند از پیشنهادات دیگر استفاده کنند. اگر قصد دارید طرف دیگر Fortnite را تجربه کنید و می خواهید تمام Vbox ها را دریافت کنید، تجربه Save the World را از دست ندهید.

باندل‌ها (Bundle)

این بسته یک پیشنهاد ویژه است که برای مدت محدودی برای گیمرها در دسترس است. همراه با برخی پیشنهادات ویژه، چندین پوسته و تجهیزات مرتبط محتویات باندل را تشکیل می دهند. پیشنهادات ویژه برای بسته‌ها بسته به زمان و محتوای بسته متفاوت است و ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که مدت زمان دقیق موجود بودن باندل از قبل اعلام نخواهد شد و اگر قصد خرید باندل را دارید بهتر است در اسرع وقت اقدام نمایید. چندی پیش بود که Fortnite میزبان بسته دیگری از Heroes Marvel بود و این بسته زیبا را برای مدتی در فروشگاه آیتم های بازی قرار داد. با توجه به قیمت بالای باندل، این پیشنهاد فقط برای گروه خاصی از افراد ارائه می شود و افراد کمی این اقلام را خریداری می کنند. در واقع، اگر قصد خرید بسته نرم افزاری FORTNITE THE LAST LAUGH را به قیمتPS4 دارید، می توانید این کار را از فروشگاه انجام دهید.

بخش‌ های مختلف آیتم شاپ فورتنایت

فروشگاه اقلام فورتنایت همه خریدهای متفاوتی دارد و اکثر قطعاتی که در بالا توضیح دادم از این قسمت قابل خرید هستند. این بخش از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که می تواند گیمرها را برای خرید آیتم های مورد نظر گمراه کند. در ادامه قسمت های مختلف این منو را توضیح خواهیم داد.

Featured

پوسته ها و ابزارهای طراحی جدید مختلف در این بخش موجود است. پوسته های این بخش برای مدت محدودی در فروشگاه اقلام موجود است و در صورت تمایل برای تهیه آنها عجله کنید. تغییر این بخش از دیدن پوست مورد نظر برای مدت طولانی جلوگیری می کند.

Daily

همانطور که از نام این جلد پیداست، ما روزانه چیزهایی در آن می بینیم. نکته جالب در مورد این بخش سرعت آیتم هایی است که ممکن است در فصل های گذشته دیده باشیم و در دسترس گیمرهای جدید یا گیمرهای قدیمی که آیتم های مورد علاقه خود را دریافت نکرده اند در دسترس قرار می گیرد.

Special Offers

این قسمت دارای پیشنهادات ویژه می باشد و اکثر پوسته ها و پک های ویژه در این قسمت قرار می گیرند. به عنوان مثال پس از ورود به بازی، پوسته های کریتوس و مستر چیف در این قسمت قرار گرفتند. موارد موجود در این بخش نیز برای مدت محدودی در دسترس هستند، اما مدت زمان آنها بیشتر از بخش بالا است.

Limited Time

این قسمت برای نگهداری بسته‌ها و بسته‌های آغازین است. پیشنهادهای این بخش نیز دارای محدودیت زمانی هستند، اما بسیار دیرتر از سایر بخش‌ها تغییر می‌کنند.

Epic Games با اتخاذ سیاست هوشمندانه و ارائه حجم عظیمی از آیتم‌های مختلف، علاوه بر کسب سود بی‌نظیر برای خود، بازی Fortnite را به یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین بازی‌های بتل رویال در تاریخ تبدیل کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی اپیک گیمز به پشتیبانی از بازی محبوب خود پایان می‌دهد و فضا را برای پدیده دیگری در بازی‌های ویدیویی Fortnite باز می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.