تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 48750

سفارش آنلاین نریشن

سفارش آنلاین نریشن

نریشن چیست؟

خواندن متن به شیوهای صحیح و تاثیر گذار توسط گوینده ایی توانا.

تولیدکنندگان با اهداف مختلفی اقدام به ساخت نریشن می کنند به همین علت ژانر های مختلفی از نریشن وجود دارد. نریشن روایت داستانی است که در قالب های متعدد خلق می شود که بر این اساس در دسته بندیهای متفاوتی قرار میگیرد. هنرگویندگی و نریشن تحولی در ساخت فیلم، تئاتر، انیمیشن، رادیو، تلویزیون و تبلیغات ایجاد کرده است.

در ادامه به معرفی چند نوع از پرطرفدارترین ژانر های نریشن می پردازیم و مزایای سفارش آنلاین نریشن را توضیح می دهیم.

انواع نریشن و اهمیت آن

دوبله و صداگذاری فیلم های سینمایی و سریال ها
به صداگذاری مجدد یک فیلم یا انیمیشن و تغییر صدای اصلی و جایگذاری صدای دوبلور بر روی آن شخصیت را دوبلاژ می گویند. دوبلور هنرمندی است که با صدای رسا و بیان شیوای خود به کاراکتر از لحاظ صوتی جان میدهد و با صدای زیبای خود باعث جذابیت دوچندان شخصیت میشود . امروزه انیمیشن و فیلم سازی به یکی از بزرگترین صنعت های جهانی مبدل شده است.

نریشن برای فضای مجازی
کاربران در کشورها و شهرهای مختلف به ساخت پیج با اهداف مختلف می پردازند و با ساخت محتوای نمایشی با کیفیت و جذب مخاطبان، رسانه اجتماعی پرقدرتی برای خود ایجاد کرده و به اعتبار، شهرت، پول و… می رسند.

یکی از تعیین کننده ترین عوامل میزان کیفیت محتوای نمایشی، صداگذاری و گویندگی آن است. هرچقدر گوینده حرفه ای تر باشد در جذب هم دلی، توجه، کنجکاوی و همراهی مخاطب موفق تر خواهد بود.

گویندگی کتاب صوتی و پادکست
اکثر مردم برای مطالعه و افزایش آگاهی خود به کتاب های صوتی، پادکست، ژورنال های مجازی و… مراجعه می کنند به همین علت بسیاری از نویسندگان و ناشران برای افزایش مخاطبان خود، سفارش گویندگی می دهند.

پادکست به فایل های صوتی گفته می شود که به صورت سریالی (اپیزود) در فضای مجازی و سایت ها عرضه می شود. موضوع پادکست ها بسیار متنوع هستند که از آن جمله می توان به پادکست های آموزشی، تاریخی، داستانی، طنز و… اشاره کرد.

تلفن گویا
مهمترین عاملی که در میزان کیفیت تلفن گویا تاثیر می گذارد گوینده سانترال می باشد به همین علت مدیران کسب کار ها سعی در شناسایی گویندگان حرفه ای دارند. چگونگی کلام و گویش گوینده بر میزان رضایت مشتریان موثر خواهد بود.

نریشن تبلیغاتی
همیشه در پی تبلیغات، افزایش فروش وجود دارد به همین علت یکی از دلایل موفقیت شرکت های بزرگ، تبلیغات گسترده است. آن ها گوینده های حرفه ای را شناسایی میکنند و با ساخت نریشن تبلیغاتی، میلیونها نفر را با نام شرکت خود آشنا میسازند.

استودیو ساینا یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان پروژه های صوتی در ایران است که در محیط کاملاً آکوستیک با تخصصی ترین تجهیزات ضبط صدا، زیرنظر مدیر دوبلاژ متبحر، محتوای صوتی تولید میکند و آماده سفارش آنلاین نریشن و همکاری با مدیران کمپانی، ناشران کتاب، محتواسازان فضای مجازی و سایر تولید کنندگان آثار صوتی می باشد.

سفارش نریشن در استودیو ساینا

_تجهیزات حرفه ای و مدرن
_تنوع صدا و حضور گویندگان حرفه ایی
_ضمانت کیفیت و قیمت مناسب
_تحویل سریع
_تجربه و تخصص بالا

موارد بالا تنها گوشه ایی از مزایای سفارش نریشن در سایت استودیو ساینا است. مجموعه ساینا با طراحی سایتی هوشمند شرایطی را مهیا کرده است که مخاطبان می توانند با ورود به آن با بخش های مختلف حوزه گویندگی و صدابازیگری آشنا شوند و سفارش آنلاین نریشن ثبت کنند.

قبل از ثبت نریشن می توانند نمونه صدای دلنشین تعداد زیادی از گویندگان حرفه ایی را بشنوند و نمونه نریشن، کتاب صوتی، کلیپ های آموزش گویندگی، مقالات آنان را بررسی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.