تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 44430

ریزش ۶۵۹۸ واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم وزن هم ریخت

ریزش ۶۵۹۸ واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم وزن هم ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شاخص کل بورس و شاخص کل هم وزن ریزش هم جهتی را کسب کردند. ارزش معاملات خرد عدد ۴,۴۰۶ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۳% و نسبت به میانگین ماهانه ۲۱% کاهش داشته است. در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام،

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شاخص کل بورس و شاخص کل هم وزن ریزش هم جهتی را کسب کردند.
ارزش معاملات خرد عدد ۴,۴۰۶ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۳% و نسبت به میانگین ماهانه ۲۱% کاهش داشته است.
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۱۶۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۳۸۳ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۸۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای دومین روز متوالی ۵ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. این در حالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.
ارزش صف‌های خرید ۱۶۱ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۶ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۷۷ میلیارد تومان قرار دارد.
بیشترین ارزش معاملات را گروه انبوه سازی با ثبت رقم ۵۱۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۳۹۸ میلیارد تومان و شیمیایی با ارزش معاملات ۳۷۳ میلیارد تومان قرار دارند.
گروه لاستیک و پلاستیک با ارزش معاملات ۸۴ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه انبوه سازی با ارزش معاملات ۵۱۰ میلیارد تومان و گروه چندرشته‌ای با ارزش معاملات ۱۰۳ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.