تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 45924

ریزش ۶۳۵۰ واحدی شاخص کل بورس

ریزش ۶۳۵۰ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۶۳۵۰ واحدی مواجه شده است. در ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۳۱۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۶۳۵۰ واحدی مواجه شده است. در ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۳۱۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۵۳۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۲۴۸ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۵۳ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای سومین روز متوالی ۱۹۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.
ارزش صف‌های خرید ۱۹۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۹۷ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۴۱۰ میلیارد تومان قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.