تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 39874

ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۲ هزار واحد مواجه شده است، تا به این لحظه نمادهای فولاد، شبندر، شپنا، خودرو، شستا و فملی بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بر جای گذاشته اند. ارزش معاملات خرد عدد ۳,۲۳۰ میلیارد تومان را به ثبت رسانده

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۲ هزار واحد مواجه شده است، تا به این لحظه نمادهای فولاد، شبندر، شپنا، خودرو، شستا و فملی بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بر جای گذاشته اند.
ارزش معاملات خرد عدد ۳,۲۳۰ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۷% و نسبت به میانگین ماهانه ۲۷% کاهش داشته است.
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۵۵۸ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۹۲ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۵۸۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. امروز نیز با ورود ۵۵۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به صندوق‌های درآمد ثابت، دریافت سود ثابت همچنان مورد استقبال حقیقی‌ها قرار دارد. در یک هفته گذشته شیب ورود به این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه، در حال افزایش است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.