تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 31831

ریزش بورس رکورد زد؛ ریزش ۱۰۹ هزار واحدی در کمتر از یک ساعت

ریزش بورس رکورد زد؛ ریزش ۱۰۹ هزار واحدی در کمتر از یک ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز است که هیجان به شدت منفی در بورس غالب شده و امروز نیز این هیجان در بورس در معاملات دیده می‌شود و شاخص کل توانست رکورد ریزش را در یک روز در کمتر از یک ساعت از آغاز معاملات جابجا کرده و با ریزش ۱۰۹ هزار واحدی به شاخص

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز است که هیجان به شدت منفی در بورس غالب شده و امروز نیز این هیجان در بورس در معاملات دیده می‌شود و شاخص کل توانست رکورد ریزش را در یک روز در کمتر از یک ساعت از آغاز معاملات جابجا کرده و با ریزش ۱۰۹ هزار واحدی به شاخص ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار واحد برسد.
در پایان معاملات امروز شاخص کل ریزش بیش از ۵ درصدی به میزان ۱۲۵۷۶۱ واحد داشت و به جایگاه ۲ میلیون و ۳۱۴ هزار واحد رسید که بیشترین ریزش تاریخ بورس بوده و سازمان بورس این اختیار را دارد که معاملات امروز را باطل کرده و بورس را تا ۲ روز تعطیل اعلام کند.
در معاملات روز دوشنبه ۶۰۰ نماد صف فروش، ۲۴ نماد منفی، ۹ نماد مثبت و ۴۲ نماد صف خرید هستند، ارزش معاملات خرد نیز تاکنون به ۱۱,۱۸۲ میلیارد تومان رسیده است.
ارزش معاملات خرد در معاملات دوشنبه به ۱۱,۸۷۷ میلیارد تومان رسیده و شاهد تغییر مالکیت نقدینگی به حقوقی (خروج نقدینگی) به میزان ۴,۳۴۸ میلیارد تومان بودیم. ورود نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت نیز به عدد ۹۳۸ میلیارد تومان رسید.
ورود پول هوشمند به میزان ۳,۴۳۳ میلیارد تومان بوده و خروج پول هوشمند به میزان ۳۵۰۴ بود، ارزش صف‌های خرید ۶۰۰ میلیارد تومان بود که کاهش ۱۳۳۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش عجیب و غریب ۸۲۸۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱۴,۹۸۸ میلیارد تومان قرار دارد.
خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.