تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 39930

رشد ۱۱۱۱ واحدی شاخص کل بورس

رشد ۱۱۱۱ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد نزدیک به ۱۱۱۱ واحدی مواجه شده و حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است. در یک ساعتی که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۱,۰۴۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد نزدیک به ۱۱۱۱ واحدی مواجه شده و حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
در یک ساعتی که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۱,۰۴۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۵۶۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۷۰۹ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۴۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها خارج می‌گردد.
ارزش صف‌های خرید ۱۱۱ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۲۱ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۲۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۸۸ میلیارد تومان قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.