تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 16571

دعوت حزب تمدن اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت حزب تمدن اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایسنا، متن بیانیه این تشکل سیاسی بدین شرح است: ۲۸ رمضان آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان روز تاریخی قدس و میراث جاودانه‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است. در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه

به گزارش ایسنا، متن بیانیه این تشکل سیاسی بدین شرح است:
۲۸ رمضان آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان روز تاریخی قدس و میراث جاودانه‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.
در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم یاد و خاطره‌ی مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد می‌زنند و با پیروی از فرمان الهی حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه با راهپیمایی‌های باشکوه خود ضرورت نابودی صهیونیسم جهانی و پیروزی فلسطین مظلوم را به جهانیان گوش‌زد می‌کنند.
به بیان رهبر خردمند و فرزانه‌ی انقلاب حضرت آیت‌اله خامنه‌ای فلسطینیان در رمضان سال گذشته و امسال فداکاری‌های بزرگی از خود نشان داده‌اند و رژیم صهیونیستی نیز با نهایت خباثت و رذالت با پشتیبانی آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهد. امروز فلسطین مقتدر و مظلوم است واقعا قدرتمند است جوانان فلسطینی هرگز نخواهند گذاشت مسئله‌ی قدس فراموش شود.
امروزه عده‌ای از سران خودفروخته دولت‌های اسلامی تجربه شکست خورده چهل سال پیش مصر و اردن را به کار گرفته و درصدد ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی هستند که بدون شک شکست خواهند خورد.
حزب تمدن اسلامی با پیروی از امام خمینی عزیز و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب برای روحیه دادن به ملت مظلوم فلسطین و یادآوری روز بزرگ قدس همگان را به راهپیمایی سراسری روز قدس دعوت می‌نماید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.