تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 46338

خط تولید چیپس سیب زمینی | کسب درآمد خانگی و صنعتی

خط تولید چیپس سیب زمینی | کسب درآمد خانگی و صنعتی

یکی از بهترین گزینه هایی که خیلی از سرمایه گذاران نادیده گرفتن و یک موقعیت مناسب برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند، راه اندازی خط تولید چیپس سیب زمینی است. خط تولید چیپس یکی از مواردیست که به صورت خانگی و صنعتی می توانید راه اندازی کنید. یک کارگاه تولید چیپس خلالی یا تولید چیپس بدون روغن با طعم های خوشمزه می تواند سود خیلی بالایی برای شما رقم بزند.

سود تولید چیپس سیب زمینی

با توجه به قیمت خط تولید کارخانه چیپس سازی می توان گفت که سود تولید چیپس سیب زمینی و میزان درآمد بالای این کارخانه بسیار زیاد است. آنالیز بازار و تحقیقات نشان می دهد این موردیست که خیلی از سرمایه گذاران و کسانی که قصد راه اندازی کارخانه و بیزینس دارند بسیار نادیده گرفتن. آمار نشان میدهد که حتی دست فروشکان چیپس خانگی در سطح شهر به قدری فروش دارند که به عنوان یک شغل ثابت برای خود در نظر گرفتند.

همچنین میزان افزایش تولیدات کارخانه چیپس چی توز و مزمز که دو برند اصلی این محصول در ایران حساب می شوند، نشان میدهد درخواست و نیاز مشتری به این محصول بسیار بالاست. این موجب شده تا این کارخانجات بزرگ اقدام به تولید چیپس در طرح، مدل، طعم و شکل های مختلف کنند.

حتی کارخانجات بزرگی مثل مینو، لینا، اشی مشی که روی خط تولید پفک تمرکز دارن، وارد این بیزینس نشدند و این یعنی رقیب های کم و بازار پر فروش که جایگاه چندین برند معتبر می تواند برای شما سرمایه گذاران قرار بگیرد. خط تولید چیپس در حال حاظر امکان تبدیل شدن به بهترین کسب و کار در ایران را دارد و گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری است.

کسب درآمد خانگی با خط تولید چیپس

یکی از بهترین مراکز معتبری که سالها در زمینه خط تولید چیپس و پفک فعالیت دارد و دستگاههای صنعتی این خطوط را با کیفیت عالی و قیمت ارزان تولید می کند، مرکز زاگرس ماشین کرج می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز نسبت به دیگر تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی این است که از صفر تا ۱۰۰ کار در کنار شماست. یعنی از مرحله دریافت مجوز تا اخذ وام، ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید چیپس، تامین مواد اولیه، خدمات دیجیتال مارکتینگ کسب و کار و تبلیغات جهت فروش، برند سازی و… را برای شما انجام می دهد.

این مرکز جزو سرشناس ترین مراکز تولید و راه اندازی این نوع کارخانه جات به حساب می آید. لیست قیمت خط تولید و بسته بندی چیپس و خلال را می توانید با ورود به سایت اصلی این مرکز دریافت کنید. کافیست در سرچ گوگل عبارت “خط تولید چیپس زاگرس ماشین” را جستجو کنید و وارد وب سایت اصلی این مرکز شوید تا اطلاعات کامل و دقیق به همراه فیلم ها و ویدیو های خطوط تولید را مشاهده کنید. در صورت نیاز هم می توانید از طریق شماره های داخل آن با بخش پشتیبانی و مشاوره تماس بگیرید تا به صورت تخصصی شما را راهنمایی کنند.

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی

هزینه احداث کارخانه تولید چیپس سازی و یا خط تولید چیپس کارگاهی قیمت های مختلفی دارد. اصل قیمت خط تولید چیپس و هزینه های اساسی، بر می گردد به محیط و کارگاه یا سوله ای که قصد اجاره یا خرید دارید و هزینه دستگاهها و قیمت تجهیزات خط تولید چیپس. اگر این کار را توسط مرکز زاگرس ماشین اقدام کنید بسیار ارزان تر و حرفه ای تر خواهد بود.

اگر قصد راه اندازی خط تولید چیپس خانگی و یا صنعتی دارید، باید یک فضای کارگاهی در ابتدا فراهم کنید. سپس اقدام به خرید دستگاه بسته بندی، دستگاه پوستا گیر سیب زمینی، دستگاه سرخ کن صنعتی و دیگر ماشین الات خط تولید چیپس کنید. دستگاهها قیمت های بسیار متفاوتی دارند و از نظر کیفیت، ابعاد، قطعات و… می توانند متفاوت باشند. می توانید با این مرکز همکاری کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرزاد دوشنبه , 16 بهمن 1402 - 11:46

بسیار محتوای مفید و کارامدی بود ممنون از شما