تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
کد خبر : 53020

جزییات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد/ رقابت ۴۶ هزار نفر

جزییات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد/ رقابت ۴۶ هزار نفر

مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ۴۶ هزار و ۹۴ نفر، در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی و در سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، خلیل اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: صبح روز پنجشنبه (۱۷ خردادماه)، آزمون استخدامی خاص معلولان و عصر همان روز آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور و آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور نیز صبح جمعه (۱۸ خردادماه) برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آزمون جذب معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور برای استخدام ۴۳۳۶ نفر از معلولان تحت پوشش این سازمان، نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود و برای این سهمیه، ۱۲ هزار و ۸۰۹ نفر شامل ۷۱۱۳ نفر مرد و ۵۶۹۶ زن ثبت‌نام کرده‌اند که صبح روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه (فردا) در این آزمون شرکت خواهند داشت.
اسدی ادامه داد: برای آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد که عصر فردا برگزار می‌شود، تعداد ۳۱ هزار و ۴۲۱ سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی اختصاص پیدا کرده است. تعداد داوطلبان این آزمون ۲۱ هزار و ۹۲۰ نفر شامل تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۹ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۴۰۱ نفر زن هستند.
وی بیان کرد: ۳۰۵ نفر نیز با آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور جذب خواهند شد که در این آزمون ۱۰ هزار و ۳۸۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. آمار ثبت‌نام نشان می‌دهد که از این تعداد ۵۸۴۰ مرد و ۴۵۴۱ زن هستند. این آزمون صبح روز جمعه، ۱۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. این سازمان نیز برای جذب ۴۰ نفر، صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه آزمون استخدامی در تهران برگزار می‌کند که در این آزمون ۹۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند؛ از این تعداد ۶۱۰ نفر مرد و ۳۷۴ نفر زن هستند.
اسدی گفت: مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین نیز که شامل تمامی استان‌های کشور به جز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، گلستان و سیستان و بلوچستان است، ۲۵ خردادماه به صورت سراسری برگزار می‌شود. در مجموع برای تعداد ۲۱۸۶ سهمیه این آزمون، تعداد ۲۱ هزار و ۸۴۰ نفر داوطلب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.