تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
کد خبر : 53382

تکرار فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو در تهران

تکرار فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو در تهران

تیم ملی والیبال نشسته روسیه به دعوت سرمربی تیم ملی ایران و به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی برای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک به تهران سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته که برای حضور در بازی های پارالمپیک و دفاع از عنوان قهرمانی خود آماده می شود، بعد از شرکت در تورنمنت بین المللی آسن هلند (۱۲ تا ۱۸ تیر)، در تهران نیز برگزار کننده چند دیدار تدارکاتی خواهد بود.
این دیدارهای تدارکاتی برابر روسیه برگزار می شود. روسیه از بهترین تیم های والیبال نشسته جهان است که حریف ایران در فینال پارالمپیک توکیو هم بود اما به خاطر تعلیق ورزش روسیه از حضور در رقابت های انتخابی برای کسب مجوز حضور در پارالمپیک پاریس بازماند.
تیم ملی والیبال نشسته روسیه در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ مرداد به ایران سفر می کند و طی مدت حضور پنج روزه در ایران برگزارکننده سه دیدارتدارکاتی برابر تیم ملی ایران خواهد بود.
تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخارترین تیم جهان است. این تیم در ۹ دوره حضور در بازی های پارالمپیک همواره فینالیست بوده است. این تیم در پارالمپیک های آتن و لندن نایب قهرمان شد اما هفت دوره حضور دیگر در این بازی ها را با قهرمانی به پایان رساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.