تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 35663

تا 300 دلار پاداش سرمایه گذاری از کپیتال اکستند دریافت کنید!

تا 300 دلار پاداش سرمایه گذاری از کپیتال اکستند دریافت کنید!

تا 300 دلار پاداش سرمایه گذاری از کپیتال اکستند دریافت کنید! شاید تا به حال نام کارگزاری کپیتال اکستند را شنیده باشید. اگر در بازارهای مالی و به ویژه فارکس تجربه معامله گری را دارید به احتمال بسیار زیاد با کپیتال اکستند، بروکر بین المللی فارکس آشنا هستید. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی

تا 300 دلار پاداش سرمایه گذاری از کپیتال اکستند دریافت کنید!

شاید تا به حال نام کارگزاری کپیتال اکستند را شنیده باشید. اگر در بازارهای مالی و به ویژه فارکس تجربه معامله گری را دارید به احتمال بسیار زیاد با کپیتال اکستند، بروکر بین المللی فارکس آشنا هستید. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی بیشتر capitalxtend ، شما را به طرح های تشویقی، پاداش ها و جوایزی که این کارگزاری ارائه می دهد آشنا کنیم.

 

شما می توانید با ثبت نام در وب سایت این بروکر و سرمایه گذاری، 30 درصد بیشتر از سرمایه اولیه خود و تا 300 دلار پاداش دریافت کنید.

معرفی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند ثبت نام کاملا رایگان انجام می شود. بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس  فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

معرفی کپیتال اکستند برای کسب درآمد دلاری

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

طرح های تشویقی؛ 300دلار پاداش، کش بک و جوایز اینستاگرامی

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.

انجام معاملات ارز در بازار فارکس

انتخاب اول بسیاری از تریدرهای خبره برای معاملات فارکس بدون تردید کپیتال اکستند است. فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است. شما با ورود به دنیای فارکس میتوانید یک منبع فوق العاده درآمد برای خود داشته باشید. معاملات فارکس شامل خرید و فروش ارز است. بازار فارکس 24 ساعت شبانه روز و 5 روز هفته فعال است و همین مسئله موجب محبوبیت بالای آن شده، زیرا در هر زمانی که اراده کنید می توانید سرمایه گذاری و معامله نمایید. نقدینگی فارکس بسیار بالاست و حجم معاملات روزانه 6 میلیارد دلار برآورد شده است، شما حتی اگر سهم کوچکی از این نقدینگی داشته باشید، به راحتی درآمد خوبی کسب می کنید.

کپیتال اکستند تیم پشتیبانی ایرانی دارد و این یعنی شما نسبت به سایر معامله گران در دریافت اطلاعات و راهنمایی و پشتیبانی یک قدم جلوتر هستید.

معاملات طلا و فلزات گرانبها در کپیتال اکستند

طلا همواره در طول تاریخ یک دارایی ارزشمند و ایمن به حساب آمده است. امروزه نیز همین شرایط در مورد طلا وجود دارد. زمانی که تورم افزایش می یابد، یا شرایط سیاسی و اقتصادی کشورها بد می شود، جنگ و شیوع بیماری ها افزایش می یابد، آنچه ارزشمندتر می شود، طلاست. سرمایه گذاری و معاملات طلا، هم در بلندمدت و هم در کوتاه مدت سودده است.

اگر به سرمایه گذاری در طلا علاقه دارید، در کپیتال اکستند میتوانید طلا را با روشهای مختلفی بصورت آنلاین معامله کنید. به منظور انجام معاملات طلا و سایر فلزات گرانبها در فارکس میتوانید یک حساب کاربری در کپیتال اکستند ایجاد کنید و بصورت آنلاین خرید و فروش طلا را انجام دهید. فرصت طلایی برای معامله طلا با اسپردهای رقابتی و پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای سال را با این کارگزاری بین المللی تجربه کنید.

معاملات نفت و گاز

capitalxtend به عنوان یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس، فرصت معاملات نفت در بزرگترین بازارهای نفتی جهان را برای شما ایجاد نموده است. معامله آنلاین نفت خام یکی از روشهای پرسود کسب درآمد اینترنتی است که میتواند سرمایه شما را چندین برابر نماید. شما میتوانید از مشاوره های تخصصی با کارشناسان ایرانی این کارگزاری و بررسی نمودارهای تغییرات قیمت و مطالعه مقالات منتشر شده در وبلاگ کپیتال اکستند، بهترین مسیر سرمایه گذاری را طی کنید.

یکی از کم ریسک ترین روشهای سرمایه گذاری که میتوانید انتخاب کنید، معامله نفت خام است. نفت یک منبع انرژی تجدیدپذیر نیست و میلیون ها سال طول میکشد تا نفت تولید شود، به همین دلیل منابع نفتی دنیا محدود هستند و نیازی که کشورها به این ماده مهم دارند، موجب شده لقب طلای سیاه را به خود اختصاص دهد. شما می توانید به کمک بروکر کاپیتال اکستند، به راحتی در تجارت های نفتی سهیم باشید و اقدام به معامله این کالای ارزشمند نمایید. معمولا معاملات نفت خام به دلیل ارزش بالای این ماده ، ریسک کمی دارند و حتی با وقوع حوادث غیرمترقبه یا جنگ ، ارزش آن افزایش می یابد.

معاملات ارزهای دیجیتال با کپیتال اکستند

در کنار سایر مواردی که اشاره کردیم، کپیتال اکستند شرایطی را فراهم کرده که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و از این راه کسب درآمد دلاری نمایید. امروزه معامله ارز دیجیتال یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری و دریافت سود مالی میباشد که در بین کشورهای مختلف جهان و کاربرانی از سرتاسر دنیا محبوبیت زیادی دارد.

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر،مونرو نمونه هایی از ارزهای رمزنگاری شده هستند. این ارزها پول الکترونیکی هستند و بصورت آنلاین ذخیره و منتقل میشوند. نه تنها شما میتوانید با معاملات ارزهای دیجیتال در کپیتال اکستند درآمد خوبی داشته باشید بلکه در حال حاضر بسیاری از سایتها، فروشگاه های اینترنتی و درگاه های پرداخت، ارزهای دیجیتال را به عنوان پول معتبر قبول دارند و به راحتی میتوانید خرید و فروش آنلاین از فروشگاه های سایر کشورها را داشته باشید، بدون اینکه نیازی به تبادل ارزی داشته باشید.

کسب درآمد از کریپتوکارنسی

کپیتال اکستند به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارگزاری ها در دنیا، با راه اندازی نسخه فارسی ویژه کاربران ایرانی، این امکان را فراهم کرده که بتوانید به راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.