تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 38834

تاریخچه دنیل ولینگتون و تجارت 200 میلیون دلاری

تاریخچه دنیل ولینگتون و تجارت 200 میلیون دلاری

تاریخچه دنیل ولینگتون و تجارت 200 میلیون دلاری همه چیز از زمانی شروع شد که مسافر مشتاق فیلیپ تایساندر از بازاریابی فاصله گرفت تا به استرالیا برود. جایی در طول راه، او با یک جنتلمن جذاب از جزایر بریتانیا ملاقات کرد که حس ذاتی سبکی بی عیب و نقص و بی بند و بار را

تاریخچه دنیل ولینگتون و تجارت 200 میلیون دلاری

همه چیز از زمانی شروع شد که مسافر مشتاق فیلیپ تایساندر از بازاریابی فاصله گرفت تا به استرالیا برود. جایی در طول راه، او با یک جنتلمن جذاب از جزایر بریتانیا ملاقات کرد که حس ذاتی سبکی بی عیب و نقص و بی بند و بار را از خود تراوش می کرد. برجسته شدن در میان بلند شدن آقا، علاقه خاص او به پوشیدن ساعت های قدیمی همراه با بندهای قدیمی ناتو بود. تایساندر هرگز چیزی شبیه به آن ندیده بود و انقلابی درست در همان لحظه در ذهن او متولد شد: ساعت‌های مینیمال با بند‌های قابل تعویض. او به خانه رفت و شرکتی را بر اساس این مفهوم راه‌اندازی کرد و هیچ‌گاه آقایی را که الهام‌بخش آن بود فراموش نکرد. نام آن آقا دانیل ولینگتون بود.

 

 

سبک زندگی دنیل ولینگتون

بعد از گذشت پنج سال، شرکت ساعت دنیل ولینگتون سوئدی تایساندر، دانیل ولینگتون (به اختصار DW) در حال سوار شدن بر موج تقاضای مصرف کنندگان برای لوکس ارزان قیمت است. تنها در سال 2015 بیش از 200 میلیون دلار فروش داشت تا به یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان ساعت در تاریخ اخیر تبدیل شود.

چنین حرکتی رویایی است که به معنای واقعی کلمه به حقیقت می پیوندد، و علاوه بر این، نمونه بارز شرکتی است که کاری را ابتدا انجام می دهد و آن را به بهترین شکل انجام می دهد. و در حالی که در پی رویکرد ساده اما پیچیده تایساندر، تعداد بی‌شماری تقلید پول نقد ایجاد شده‌اند، تقریباً هیچ‌کدام از آنها با تعهد مطلق او برای ساخت محصولی شایسته با قیمتی مقرون‌به‌صرفه مطابقت ندارند.

ساعت دانیل ولینگتون در جعبه

آنچه DW را از بسته جدا می کند، روش ترکیب استانداردهای سنتی صنایع دستی با تکنیک های جدید در بازاریابی جهانی است. به عنوان مثال، این شرکت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شروع به کار کرد و از آنجا رشد کرد و از رسانه های اجتماعی به طور انحصاری برای تبدیل شدن به حضور جهانی امروزی استفاده کرد. رسانه های اجتماعی در واقع هنوز هم تقویت کننده اصلی در پس افزایش شهاب سنگی این شرکت هستند. این وب سایت به تنهایی بیش از 7 میلیون بازدید در ماه ایجاد می کند و صفحه اینستاگرام بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد. یک محصول نمادین با شناسایی فوری برند را وارد کنید و ما به دنبال یک غول بزرگ هستیم حتی بزرگ تر از ساعت ورساچه. و فکر کردن همه چیز از یک نجیب زاده بریتانیایی مرموز به نام دنیل ولینگتون شروع شد که ساعت های قدیمی با بند های ناتو فرسوده می پوشید.
به انجمن انحصاری ما بپیوندید!
با آخرین روندها، بهترین داستان‌ها و به‌روزرسانی‌های حیاتی از Man of Many مستقیماً به صندوق ورودی خود بروید.

تا پنج سال بعد و شرکت ساعت سازی سوئدی تایساندر، دانیل ولینگتون (به اختصار DW) در حال سوار شدن بر موج تقاضای مصرف کنندگان برای لوکس ارزان قیمت است. تنها در سال 2015 بیش از 200 میلیون دلار فروش داشت تا به یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان برای خرید ساعت در تاریخ اخیر تبدیل شود.

چنین حرکتی رویایی است که به معنای واقعی کلمه به حقیقت می پیوندد، و علاوه بر این، نمونه بارز شرکتی است که کاری را ابتدا انجام می دهد و آن را به بهترین شکل انجام می دهد. و در حالی که در پی رویکرد ساده اما پیچیده تایساندر، تعداد بی‌شماری تقلید پول نقد ایجاد شده‌اند، تقریباً هیچ‌کدام از آنها با تعهد مطلق او برای ساخت محصولی شایسته با قیمتی مقرون‌به‌صرفه مطابقت ندارند.

آنچه DW را از بسته جدا می کند، روش ترکیب استانداردهای سنتی صنایع دستی با تکنیک های جدید در بازاریابی جهانی است. به عنوان مثال، این شرکت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شروع به کار کرد و از آنجا رشد کرد و از رسانه های اجتماعی به طور انحصاری برای تبدیل شدن به حضور جهانی امروزی استفاده کرد. رسانه های اجتماعی در واقع هنوز هم تقویت کننده اصلی در پس افزایش شهاب سنگی این شرکت هستند. این وب سایت به تنهایی بیش از 7 میلیون بازدید در ماه ایجاد می کند و صفحه اینستاگرام بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد. یک محصول نمادین با شناسایی فوری برند را وارد کنید و ما به دنبال یک غول بزرگ هستیم. و فکر کردن همه چیز از یک نجیب زاده بریتانیایی مرموز به نام دنیل ولینگتون شروع شد که ساعت های قدیمی با بند های ناتو فرسوده می پوشید.

images_1695504325_650f57c596793.jpg

ما اخیراً این امتیاز را داشتیم که دو مدل از مدل های امضا شده DW را بررسی کنیم و انتظارات ما به درستی فراتر رفت. اولین بار کلاسیک سنت ماوز 40 میلی متری بود. ظاهر و احساس کلی ساعت واقعاً ماهیت برند را به تصویر می‌کشد حتی زمانی که تسمه‌های قابل تعویض را از معادله خارج کنید. صورت نازک، بادوام و سفید پوسته‌ی تخم مرغ، خلوص و ظرافت را به رخ می‌کشد و نوعی اعتبار را به رخ می‌کشد که شما را حتی برای یک لحظه به یک کوکتل‌لنج دوران Mad Men می‌برد. حفظ زمان حرکت داخلی متمایز کوارتز ساخت ژاپن با رنگ طلایی است. بدون ارقام بدون صفحه نمایش فقط تکه های طلایی زیبا و یک باتری کوچک و بی صدا.

این ساعت روی مچ نیز واقعا سبک است، که به آن حال و هوای رهایی بخش می دهد. و البته، بدون تسمه های چرمی قابل تعویض (اکنون به معادله بازگشته است) DW نخواهد بود، که تنها نمادنگاری محصول را بهبود می بخشد و در عین حال یک لمس مدرن از سفارشی سازی را اضافه می کند. قاب باریک در رنگ‌های نقره‌ای یا رزگلد عرضه می‌شود و ساعت تا 3 دستگاه خودپرداز در برابر آب مقاوم است. واقعا عالی در اطراف!

بعدی Dapper St. Mawes 34mm بود. از آنجایی که DW شرکتی است که به ظرافت خود می بالد، مدل Dapper شبیه به کلاسیک بود و متغیرهای کوچکی بود که همه تفاوت را در جهان ایجاد می کرد. برای مثال، عقربه های کوارتز زیبا، سایه خیره کننده ای از آبی عمیق هستند. به جای خطوط پررنگ کوچک برای علامت گذاری ساعت، محیطی از اعداد رومی پر زرق و برق و همچنین نمایشگر تاریخ در پایین وجود دارد. به همراه کیف نقره ای یا رزگلد عرضه می شود و مانند همیشه بند های چرمی صاف آن قابل تعویض هستند.

 

images_1695504330_650f57cab1ada.jpg

درخشش مدل Dapper St. Mawes همان درخشندگی است که به DW در کل دامن می زند – تأکید بر جزئیات کوچک و ظریف که تأثیرات انفجاری را در پی آن ها به جا می گذارد. قیمت فوق‌العاده، سبکی واقعی روی مچ دست، کمی سفارشی‌سازی شخصی و ظاهری آنقدر تمیز که تقریباً می‌خواهید ساعت را پشت یک قاب شیشه‌ای قرار دهید و به سادگی از آن شگفت زده شوید، به مقاومت ناپذیری آن اضافه می‌کند.

این روزها، بیشتر شرکت‌ها در حال رقابت برای اضافه کردن هزاران ویژگی جدید به هر گجت هستند. ما شخصاً متشکریم که برخی از شرکت‌ها در جهت مخالف حرکت می‌کنند و از خود می‌پرسند چه چیزی را می‌توانند برای دستیابی به بهترین نتایج حذف کنند. و وقتی می‌بینید که مینیمالیسم به خوبی انجام شده است، مملو از حسی وصف‌ناپذیر می‌شوید، مکاشفه‌ای از وجود، گویی این محصول هاله‌ی همه آن چیزهای ناگفته را مستقیماً به روح شما منتقل کرده است. DW کاملاً درک می کند که کمتر، بیشتر است، فلسفه ای که در سال های آینده موفقیت های زیادی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.