تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 32094

بورس به سمت روند صعودی بازگشت/ رشد ۷۱۸۸۰ واحدی

بورس به سمت روند صعودی بازگشت/ رشد ۷۱۸۸۰ واحدی

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس با رشد ۷۱۸۸۰ واحدی توانست به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد. نمادهای فولاد، فملی، فارس، شپنا، شبندر، کگل بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند، نمادهای پرتراکنش بازار نیز عبارتند از: پی پاد، خساپا، خودرو، شپنا و شستا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس با رشد ۷۱۸۸۰ واحدی توانست به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد.
نمادهای فولاد، فملی، فارس، شپنا، شبندر، کگل بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند، نمادهای پرتراکنش بازار نیز عبارتند از: پی پاد، خساپا، خودرو، شپنا و شستا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
ارزش معاملات خرد به عدد ۱۷,۳۵۳ میلیارد تومان رسیده و بورس شاهد تغییر مالکیت نقدینگی به حقیقی (ورود نقدینگی) در محدوده ۱,۵۲۹ میلیارد تومان بود و همچنین خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت در عدد ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شده که نشانه مثبتی برای آغاز دوباره روند صعودی است.
در معاملات امروز ۱۹۹ نماد مثبت، ۲۹۵ نماد صف خرید، ۹۲ نماد منفی و ۵۱ نماد صف فروش بودند. برآیند ورود و خروج پول هوشمند از بورس نیز به ۸۶۷ میلیارد تومان رسید.
ارزش صف‌های خرید ۱,۸۹۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۶۹۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۵۰ میلیارد تومان قرار دارد.
خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.