تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 38492

بهترین برند های عطر و ادکلن فرانسوی و تاریخچه ی آن ها

بهترین برند های عطر و ادکلن فرانسوی و تاریخچه ی آن ها

فرانسه از گذشته به عنوان مهد عطر جهان شناخته شده و بهترین رایحه ها را وارد عرصه های عطرسازی جهانی کرده است.امروز درباره بهترین برند های عطر فرانسه صحبت می کنیم.

عطر و ادکلن های فرانسوی از دیرباز تاکنون مورد توجه عموم مردم بوده اند. فرانسه از گذشته به عنوان مهد عطر جهان شناخته شده و بهترین رایحه ها را وارد عرصه های عطرسازی جهانی کرده است. مردم تا مدت ها زمانی که اسم عطر و ادکلن را می شنیدند، ناخودآگاه به یاد کشور فرانسه می افتادند! این روزها برندهای جدیدتری به عنوان تولید کننده عطر و ادکلن معرفی می شوند که هر یک به شهرت جهانی قابل توجهی رسیده اند. برخی از آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

برند عطر فرانسوی لاکوست

برند لاکوست در کشور فرانسه بیشتر از 85 سال است که فعالیت دارد. این برند در دنیای مد فعالیت وسیعی داشته و انواع ست های اسپرت و لوازم ورزشی را در این عرصه ارائه کرده است. ظرافت در تولیدات این کمپانی عطرسازی مهمترین ویژگی آن به شمار می رود. انواع لباس های ورزشی خاص، کیف و کفش های شیک و اسپرت و… در میان مجموعه محصولات خاص این کمپانی دسته بندی می شوند. عطرهای درجه یک لاکوست نیز اغلب با روایح اسپرت ارائه می شوند.

 

برند عطر فرانسوی سیتیزن

یکی از مشهورترین برندهای عطر فرانسوی با نام Le Parfum Citoyen معرفی می شود. این مجموعه عطرسازی در سال 2017 در نیس فرانسه راه اندازی شده و یک خانه عطرسازی مدرن و به روز محسوب می شود. انواع عطرهای لوکس در کمپانی عطرسازی Le Parfum Citoyen با نازل ترین قیمت ها ارائه شده و مورد توجه همه مردم قرار دارند. ترکیبات طبیعی به کار رفته در ساخت عطر و ادکلن های این برند فرانسوی هر یک بر جذابیت محصولات آن می افزایند. این کمپانی با به کار بردن مواد طبیعی در ساخت محصولات خود به طبیعت و محیط زیست احترام می گذارد.

مجموعه ده عددی عطر و ادکلن های این برند هر رایحه بی نظیری دارند و در میان برترین عطر و ادکلن های فرانسوی دسته بندی می شوند.

برند عطر فرانسوی Maison Molinard 

مولینارد نیز نام یکی از برترین خانه های عطرسازی فرانسوی است که در حدود 170 سال در کشور فرانسه پابرجا بوده است. خانه مد Maison Molinard پنج نسل است که در عرصه های مد فعالیت دارد. مواد گران بهای به کار رفته در محصولات Maison Molinard هر یک سبب افزایش شهرت این برند عطرسازی می شوند و کیفیت روایح ارائه شده را افزایش می دهند.

ساخت فرمولاسیون و بطری های مخصوص عطرهای مولینارد نیز با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود که به ارتقای سطح کیفی انوع عطر و ادکلن های این کمپانی کمک می کند. دانش اجدادی Maison Molinard در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن اعتبار قابل توجهی برای خانه عطرسازی کنونی آن به ارمغان آوره است. عطرهای مولینارد هر یک از نظر احساسی بار گرانبهایی را با خود حمل می کنند.

برند عطر فرانسوی ژان پل گوتیه

یکی از زیر مجموعه های معتبر اوت کوتور در فرانسه به نام ژان پل گوتیه معرفی می شود که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1976 آغاز کرده و از آن زمان تاکنون در نمایش های دنیای مد می درخشد. محصولات این برند دریچه ای تازه از دنیای مد را به جهانیان نشان می دهند. به همین خاطر نیز به شهرت بالایی دست پیدا کرده اند. آخرین محصول این برند عطر فرانسوی به عنوان یک نماد امروزی برای تجسم شهر زیبای پاریس طراحی شده و یادآور نگرش فرانسوی ها است. در ترکیبات عطرهای ژان پل گوتیه از عسل، گاردنیا و پاتچولی استفاده می شود که با ظرافت هر چه تمام تر در هم آمیخته اند. نت های گل دار و میوه ای عطر و ادکلن های ژان پل گوتیه نیز بر جذابیت روایح این برند می افزایند.

 

معرفی برند عطر فرانسوی نینا ریچی

یکی دیگر از محبوب ترین های فرانسه با نام تجاری نینا ریچی معرفی می شود که محصولات آن همیشه در دنیای مد محبوب بوده اند. زنانگی پرجنب و جوش عطر و ادکلن های نینا ریچی هر یک ظرافت فرانسوی ها را نمایش می دهند. محصولات نینا ریچی هر یک با ویژگی به خصوصی ارائه می شوند. استفاده از نت های میوه ای در ساخت و آماده سازی عطر و ادکلن های نینا ریچی این محصولات را به جذابیت بیشتری رسانده است. هر یک از این عطر و ادکلن ها داستانی را در قلب برند نینا ریچی روایت می کنند.

معرفی برند عطر فرانسوی ماگل ها

برند MUGLER یا ماگل ها نیز یکی از مشهورترین های دنیای عطر و ادکلن است که در سال 1974 تاسیس شده و به گونه ای خلاقانه داستان هر عطری را شرح می دهد. عطرهای خالص MUGLER هر یک امضای منحصر به فرد خود را داشته و به همین خاطر جزو برند عطرهای پرفروش جهانی به شمار می رود. استفاده از جوهره انواع گل و گیاهان در ساخت و آماده سازی روایح این برند عطر نیز از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. استفاده از نت های تمشک و چوب آکیگالا نیز در تلفیق با مجموعه این روایح سبب ارائه بهترین محصولات از برند MUGLER شده است.

برند فرانسوی ایو سن لورن

Yves Saint Laurent Beauté یکی دیگر از مشهورترین های فرانسوی است و به نوعی امضای کوتور کشور فرانسه به شمار می رود. این برند بیشتر از 50 سال پیش راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون شاهکارهای دنیای عطر و ادکلن را وارد بازارهای فروش کرده است.

با استفاده از مجموعه محصولات برند ایو سن لورن می توانید برای یک جشن پر انرژی آماده شوید. محصولات این برند برای مجالس رسمی نیز کارایی خواهند داشت. ایو سن لورن توانسته انواع عطر و ادکلن های تابستانی و زمستانی را نیز وارد این عرصه کند. بطری های به کار رفته در ساخت و آماده سازی عطر و ادکلن های این برند هر یک با دیزاین خاصی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. تزیینات براق و درخشان به کار رفته در مجموعه محصولات Yves Saint Laurent Beauté توجه مشتریان این برند را به خود جلب می کنند.

 

معرفی برند عطر فرانسوی Houbigant

یکی دیگر از برندهای معتبر جهانی، Houbigant نام دارد که در این کشور با شهرت بی نظیری رو به رو بوده و در سال 1775 راه اندازی شده است. انواع دستکش های معطر ارائه شده در این کمپانی عطرسازی ارائه شده و عطر و بوی گل رز و یاس را در فضا می پراکنند. ساخت عطرهای مجلل و لوکس در این برند توجه خانواده اشرافی را نیز به خود جلب کرده و بر شهرت Houbigant افزوده است. عطرهای هوبیگانت تا به امروز توسط چهره های شاخص تاریخ مورد استفاده بوده و در مجموعه ای نفیس و خارق العاده به فروش می رسند. در ساخت و آماده سازی این محصولات از انواع مواد طبیعی استفاده می کنند.

جمع بندی

انواع محصولات و عطر و ادکلن های فرانسوی در سر تا سر دنیا به فروش رسیده و محبوبیت بالایی دارند. شما می توانید انواع عطر و ادکلن های این کشور را از برندهای مختلف خریداری کرده و بهترین استفاده را از آن ها داشته باشید. عطر و ادکلن های فرانسه در دنیای مد یادگار کوتون فرانسه بوده که از گذشته تا به امروز بر دنیای مد فرانسوی تاثیرگذار بوده اند. هر یک از برند عطرهای این کشور فروشگاه های معتبری در سر تا سر جهان دارند و به همین خاطر بر آوازه و شهرت بین المللی آن ها افزوده می شود.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.