تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 31722

بازار نیازمند حجم و ارزش معاملات بالا در این هفته است

بازار نیازمند حجم و ارزش معاملات بالا در این هفته است

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سرمایه در هفته گذشته گفت: با توجه به روند معاملاتی که بازار سرمایه در هفته گذشته در پیش گرفت شاهد قدرت نمایی شاخص هموزن نسبت به شاخص کل بودیم. فراقی افزود: موردی که می‌تواند ادامه روند صعودی را برای بازار تضمین کند حجم و ارزش معاملات است

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سرمایه در هفته گذشته گفت: با توجه به روند معاملاتی که بازار سرمایه در هفته گذشته در پیش گرفت شاهد قدرت نمایی شاخص هموزن نسبت به شاخص کل بودیم.
فراقی افزود: موردی که می‌تواند ادامه روند صعودی را برای بازار تضمین کند حجم و ارزش معاملات است که در حال حاضر تأیید کننده ادامه روند تا به امروز بازار است که در صورت ثبات می‌تواند این مسیر را تضمین نماید. در هفته گذشته شاهد عرضه‌های قابل توجهی در بازار توسط حقوقی‌های بازار نسبت به هفته‌های گذشته بودیم که به خوبی هرچه تمام تر توسط حقیقی‌های بازار پاسخ داده شد که از نشانه‌های جذابیت حال حاضر بازار برای عموم افراد است.
فراقی ادامه داد: حال ممکن است در اوایل هفته آتی همانطور که در آخرین روز معاملاتی در هفته گذشته شاهد بودیم نظاره گر اندکی قدرت عرضه بر بازار باشیم که در صورت ورود خریدار جدید در بازار برای پاسخگویی به آن می‌توانیم انتظار برعکس شدن این شیب به سمت بالا باشیم که بعد از آن می‌توانیم شاهد ثبت کندل سبزی دیگر برای هردو شاخص مهم بازار در انتهای هفته معاملاتی برای بازار باشیم.
این کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: حجم و ارزش معاملات و فاکتور حقیقی‌های استقبال کننده در مقابل حقوقی‌های عرضه کننده می‌تواند کلید راهنمای تصمیم برای معاملات در هفته پیش رو برای افراد باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.