تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 41248

از آخرین قیمت بلیط موزه آینده دبی در سایت امارات تیکت باخبر شوید

از آخرین قیمت بلیط موزه آینده دبی در سایت امارات تیکت باخبر شوید

از آخرین قیمت بلیط موزه آینده دبی در سایت امارات تیکت باخبر شوید موزه آینده دبی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین موزه‌ها در سراسر دنیا است. این موزه به نام موزه زمان نیز معروف بوده که از مکان‌های تفریحی جدید و دیدنی شهر دبی محسوب می‌شود. این موزه با داشتن طراحی خلاقانه و چشم نواز از

از آخرین قیمت بلیط موزه آینده دبی در سایت امارات تیکت باخبر شوید

موزه آینده دبی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین موزه‌ها در سراسر دنیا است. این موزه به نام موزه زمان نیز معروف بوده که از مکان‌های تفریحی جدید و دیدنی شهر دبی محسوب می‌شود. این موزه با داشتن طراحی خلاقانه و چشم نواز از مکان‌های پربازدید در این شهر زیبا برای صنعت گردشگری است. طراحی بی‌نظیر و استفاده از تکنولوژی مورد استفاده در این موزه، حتی نام این موزه به گونه‌ای است که تصویر قابل لمس از آینده بشر را به مخاطبین و بازدید کنندگان آن ارائه می‌دهد. با توجه به طراحی منحصر به فرد، مدرن و پیچیده‌ای که دارد، توسط نخست وزیر امارات متحده عربی لقب زیباترین سازه بر روی زمین را به خود اختصاص داد. قیمت بلیط موزه آینده دبی در وب سایت امارات تیکت با تخفیف ویژه درج شده است. با تهیه بلیط این موزه خارق‌العاده به راحتی می‌توانید در سفر خود به دبی به این موزه بی‌نظیر مراجعه کنید.

بازدید از موزه آینده دبی

اگر قصد دارید از موزه آینده دبی دیدن کنید، بری مشاهده متفاوت‌ترین و خاص‌ترین موزه دنیا آماده شوید. همه شما کاربران عزیز بدون استثناء وقتی اسم موزه به پیش می‌آید، یاد اشیای قدیمی و تاریخی و سفر به گذشته می‌افتید، اما در این موزه تجربه‌ای متفاوت را خواهید داشت. به گونه‌ای که می‌توان ذکر کرد که در این موزه برعکس دیگر موزه‌ها می‌توانید به تماشای آینده بنشینید. محتوای این موزه قرار است هر ۱۰ سال یکبار تغییر پیدا کند. در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ میلادی این موزه بی‌نظیر افتتاح شد.

موزه آینده دبی اولین موزه خاورمیانه است که توانست گواهی LEED را دریافت کند. این گواهی نشان از آن است که این موزه جزو بناهای سبز است. بناهای سبز به بناهایی می‌گویند که طراحی آن در جهت مدیریت و پایداری انرژی بوده و نه تنها به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند، بلکه در بازسازی انرژی از طبیعت و پایداری آن بسیار نقش دارد. بازدید از این موزه آرزوی هر فردی در سراسر جهان است. برای اینکه بتوانید از این موزه دیدن کنید، باید از طریق وب سایت‌های معتبر جهت رزرو و دریافت بلیط اقدام کنید. قیمت بلیط موزه آینده دبی به صورت ثابت نبوده و بستگی به روزهایی که مراجعه می‌کنید و حتی ساعت‌های آن دارد. در برخی از روزها و ساعت‌ها امکان دارد بتوانید بلیط این موزه را بسیار قیمت پایین‌تر و ارزان‌تر تهیه کنید.

معماری موزه آینده دبی

موزه آینده دبی از یک نمای فولادی و ضد زنگ برخوردار است. در ساخت این موزه از تکنولوژی‌ها و ابزارهای مدرن، مدل سازی و همچنین ربات‌ها استفاده کرده‌اند که در مساحتی به متراژ ۳۰ هزار متر مربع ساخته شده است. استفاده از ۱۰۲۴ قطعه ۴ لایه در فرایندهای ۱۶ مرحله‌ای به شکل دلخواه درآمده و از طول ۱۴ کیلومتر برخوردار است، که این مورد از ویژگی‌های بی‌نظیر این ساختمان محسوب می‌شود. به خاطر وجود پنل‌های خورشیدی در این ساختمان مصرف انرژی، کربن و آب بسیار کم است.

در طول سال حدود ۴۰۰۰ مگاوات از انرژی خورشید توسط ایستگاه‌هایی که به آن اتصال دارند، دریافت می‌شود. علاوه بر ساختمان اصلی این موزه در اطراف آن نیز می‌توانید تعداد بسیاری از گیاهان با گونه‌های مختلف مشاهده کنید. هدف اصلی این موزه نمایش هوش مصنوعی است؛ به همین خاطر جهت آبیاری گیاهان نیز از سیستم خودکار و هوشمند بهره‌مند شده‌اند. نورپردازی این موزه جذابیت آن را توانسته است تکمیل کند. حدود ۱۴ کیلومتر چراغ ال ای دی جهت نورپردازی درون موزه استفاده شده است که نمای بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

قسمت‌های مختلف موزه آینده دبی

در این موزه طراحی‌های آینده را می‌توانید مشاهده کرده و از آن الهام بگیرید. موزه آینده دبی شبیه سازی شده از جهان آینده است. کودکان و حتی شما عزیزان به راحتی می‌توانید با محیطی که مخصوص شماها طراحی شده است، خود را به چالش کشیده و بر روی مهارت‌های خود تمرکز داشته باشید. به طور کلی می‌توان بیان کرد که با دیدن و بازدید از این موزه درک بهتری از آینده و زمان حال پیدا کرده که احتمالاً برای رفتار شما نیز می‌تواند تاثیر مناسبی داشته باشد. برخی از ویژگی‌های این موزه می‌توان به برگزاری برنامه‌های مختلف، فعالیت‌های گوناگون و ورکشاپ‌ها اشاره کرد. مهم‌ترین بخش‌های این موزه به شرح زیر هستند:

بخش لابی موزه

وقتی وارد موزه آینده دبی می‌شوید، حتماً به لابی توجه کنید. با ورود به این موزه لابی بزرگ با هوازی‌های شناور با تم حیوانات را مشاهده خواهید کرد. اگر این حیوانات را نگاه نکنید و کمی سر خود را بالا بگیرید، صفحات سفیدی که سقف را تشکیل داده شما را هیجان زده خواهد کرد. بر روی این صفحه خط زیبای عربی قرار دارد که با وارد کردن نور خورشید الگویی درخشان در فضای داخلی ایجاد می‌کند. برای اینکه بخواهید این موزه را مشاهده کنید، باید وارد کپسول نزولی شوید که به طبقه پنجم شما را می‌برد، از آنجا می‌توانید از بازدید این موزه بی‌نظیر لذت ببرید.

 

 

بخش فردا، امروز موزه آینده

اگر می‌خواهید بلیط موزه آینده دبی را تهیه کنید، بهتر است که بازدید از این بخش موزه فراموش نشود. در بخش فردا، امروز می‌توانید اثر مثبت تکنولوژی و قدرت را به خوبی مشاهده کنید. نحوه کار و حل مشکلات توسط طراحان و محققان و شرکت‌های مختلف از ویژگی‌هایی است که در این بخش آن را به خوبی فرا می‌گیرید. همچنین چگونگی پاسخگویی آن‌ها و راه حل‌ها ارائه داده می‌شود که روند بهتری را می‌توانید در پیش بگیرید.

بخش سفر به آینده موز آینده دبی

در این بخش از موزه شما به سال ۲0۷۱ سفر می‌کنید که درک بهتری از جهان آینده و زندگی پیدا خواهید کرد. این سفر به بهبود الگوهای زندگی شما بسیار کمک کرده و می‌توانید آن را ارتقا دهید. در این سفر شما به یک ایستگاه فضایی در فاصله ۶۰۰ کیلومتری از سطح زمین سفر کرده که می‌توانید مشاهده کنید که ماه چطوری به یک منبع انرژی تبدیل شدنی تبدیل خواهد شد. در این بخش می‌توانید خودتان را در جنگل آمازون آمیخته با واقعیت غوطه ور کنید. همچنین می‌توانید جزئیات بسیاری از انواع گیاه را مشاهده کرده و درباره آن‌ها اطلاعات لازم را دریافت کنید. در موزه آینده دبی در این بخش موزه می‌توانید کاملاً از تکنولوژی دور باشید. تاثیر تحرک، مدیتیشن و آب را مشاهده کرده، جایی است که ریتم طبیعت متعادل بوده و بالا سر شما روی گنبد نور و حرکت آب را مشاهده می‌کنید که حس و حال بی‌نظیری را به شما انتقال می‌دهد.

بخش قهرمانان آینده موزه آینده دبی

در این بخش برای کودکان فضای باز و وسیع در نظر گرفته شده است. این فضا ترکیبی از بازی کردن و جستجو است. در این بخش کودکان را تشویق کرده که آینده را توسعه داده و بتوانند توانایی‌های خود را اثبات کنند. طراحی تجسم و ساختن از تجربه‌های اصلی است که در این بخش بر روی آن مانور می‌دهند. کودکان توسط بازی کردن و همچنین انجام دادن فعالیت‌های مشارکتی می‌توانند خلاقیت خود را به کار انداخته و از آن بهره‌مند شوند. در طی مراحل مختلف چالش‌هایی را خواهند داشت که باید در زمان معین آن را انجام دهند و این امر باعث تحریک بیشتر ذهن آن‌ها خواهد شد. بخش قهرمانان آینده همچنین نظرات کارشناسان و راهنمایان را به همراه دارد. بسیاری از فعالیت‌هایی که در این بخش بچه‌ها می‌توانند انجام دهند، از بازی‌های ویدیویی که از دنیای واقعی آورده شده‌اند، الهام گرفته‌اند. در مجموع روحیه مشارکت و تفکر برهانی در این بخش برای کودکان فعال خواهد شد. این بخش برای کودکان ۳ تا ۱۰ سال بسیار مناسب است. قیمت بلیط موزه آینده دبی و یا آوردن کودکان به این بخش بستگی به ساعت مراجعه و روز مراجعه دارد. کودکان زیر ۳ سال هزینه‎ای بابت بلیط پرداخت نخواهند کرد.

 

خرید بلیط موزه آینده دبی

برای اینکه بتوانید از موزه آینده دبی دیدن کنید، باید بلیط آن را تهیه کنید. شما مشتاقان و بازدید کنندگان گرامی جهت خرید بلیط موزه آینده دبی می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام کنید. در لابی این موزه گیشه فروش بلیط اختصاصی قرار دارد که می‌توان به صورت حضوری بلیط را تهیه کنید. به صورت آنلاین نیز از طریق سایت امارات تیکت جهت رزرو و خرید بلیط اقدام کرده و بدون دغدغه برای بازدید از این موزه بی‌نظیر اقدام کنید. قیمت بلیط موزه آینده دبی برای افراد بالای ۳ سال حدود ۱۴۵ درهم است.

قیمت بلیط ساعت بازدید و نحوه دسترسی به موزه آینده

همانطور که ذکر شد برای افراد زیر ۳ سال نیازی به تهیه بلیط نیست، اما افراد بالای ۳ سال باید بلیط تهیه کنند که هزینه بلیط حدود ۱۴۵ درهم است. اگر قصد دارید به صورت آنلاین بلیط بازدید از موزه را تهیه کنید، می‌توانید حتی ساعت بازدید را خودتان مشخص نمایید. در صورتی که اگر حضوری بخواهید بلیط را تهیه کنید، امکان دارد ساعت مورد نظر خود را پیدا نکنید. این موزه برای بازدید عموم از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۹:۳۰ عصر باز است. بهترین حالت برای دسترسی به این موزه می‌توانید از خط مترو یا همان خط قرمز رنگ استفاده کنید. ایستگاه برج‌های امارات و پلی است، بهترین راه برای رسیدن به موزه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.