تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 37004

آشنایی با امکانات لباسشویی های جدید ایرانی

آشنایی با امکانات لباسشویی های جدید ایرانی

امکانات لباسشویی های جدید ایرانی چیست؟ در این مقاله راجع به امکاناتی که می توانید در لباسشویی های تولید داخل مشاهده کنید می پردازیم.

امکانات لباسشویی های جدید ایرانی چیست؟ اگر قصد خرید لباسشویی های تولید داخل را دارید، می خواهیم در این مقاله راجع به امکانات این وسایل صحبت کنیم. به طور قطع آشنایی با امکاناتی که لوازم خانگی ارائه می کنند، می تواند یک راه حل خوب برای شناسایی و انتخاب کالای مدرن تر و کارآمدتر باشد.

معرفی لباسشویی های جدید ایرانی

امکانات لباسشویی های جدید ایرانی اکنون با بسیاری از مدل های خارجی رقابت می کنند. لباسشویی ها یکی از مهم ترین لوازم جانبی خانگی هستند که می توانید با کمک آن، شستشو البسه خود را کامل تر و سریع تر انجام دهید. از آنجایی که لباسشویی همواره مورد توجه خانواده ها برای تکمیل کردن وسایل خانه خود بوده است، شرکت های ایرانی بسیاری برای بومی سازی تکنولوژی ساخت آن اقدام کرده اند که در این مقاله می خواهیم به معرفی آنها بپردازیم.

  • ماشین های لباسشویی پاکشوما: این برند از سال 1354 فعالیت خود را شروع کرده و پس از گذشت 22 سال، خط تولید لباسشویی اتوماتیک خود را راه اندازی نموده است. همچنین این کارخانه توانسته در یک دهه گذشته، تنوع خوبی را در محصولات خود ایجاد کند. از جمله کالاهای مطرحی که می توان در این برند برای لباسشویی معرفی کرد عبارتند از: TFU-74401 و TFB-85402. معمولا قیمت لباسشویی پاکشوما نسبت به امکاناتی که از این کمپانی دریافت می کنید بسیار منطقی و قابل قبول هستند.
  • ماشین های لباسشویی اسنوا: مورد دیگر از بهترین نوع لباسشویی های ایرانی از برند اسنوا می باشد. این نام تجاری فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و اکنون در تولید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی فعالیت می کند. ماشین های لباسشویی این برند همواره مورد استقبال مردم بوده و استایل و طراحی جذابی دارند.
  • ماشین های لباسشویی دوو: دوو که زمانی به عنوان یک برند کره ای در ایران فعالیت می کرده است، اکنون به عنوان یک کمپانی ایرانی مستقل شناخته می شود. این شرکت نیز محصولات بسیار قدرتمندی را در زمینه ماشین های لباسشویی به بازار ارائه کرده که دست کمی از رقبای خود در داخل ایران ندارند. همچنین قیمت لباسشویی دوو به نسبت امکانات آن قابل قبول می باشد.

حال با ما همراه باشید تا راجع به امکانات لباسشویی های جدید ایرانی بپردازیم.

آشنایی با لباسشویی های جدید ایرانی

امکانات لباسشویی های جدید ایرانی چیست؟

حال نوبت آن است تا کمی با امکانات لباسشویی های جدید ایرانی آشنا شویم که می تواند پتانسیل خرید این نوع کالاهای تولید داخل را برای شما نشان دهد. در این خصوص می توان گفت:

  • فناوری Steam Care: این تکنولوژی یکی از قابلیت هایی است که باعث می شود تا لباس ها بعد از شستشو نرم و بدون چروک باشند. شما می توانید از این قابلیت برای حذف کردن مواد آلرژی زا و نیز ضدعفونی کردن لباس های خود استفاده نمایید.
  • فناوری Eco Body: یکی دیگر از قابلیت ها و امکانات لباسشویی های جدید ایرانی، بدنه ضد لرزش آنها است. در این حالت جایگزینی موتور تسمه ای با موتور گیربکسی منجر شده است تا صدا در هنگام شستشو کاهش یافته و دستگاه ثبات بیشتری داشته باشد.
  • پنل های لباسشویی: برخلاف مدل های سنتی که بخشی از کالاهای قدیمی تر و ارزان تر هستند، در محصولات جدید شاهد استفاده از پنل های جدیدی هستیم که می توانید با لمس کردن به آنها فرمان دهید. این نوع پنل ها جلوه ای مدرن تر به ماشین های لباسشویی شما می دهند و کارکردن با آنها لذت بخش تر می باشد.
  • فناوری Child Lock: قفل کودک یکی دیگر از امکانات امنیتی لباسشویی های تولید داخل است که منجر می شود تا از دستکاری عملکرد لباسشویی توسط کودک جلوگیری شود. در واقع با فعال کردن این قابلیت، دکمه ها از کار می افتند و کودکان با زدن هر دکمه ای دیگر نمی توانند اختلالی در عملکرد دستگاه های لباسشویی ایجاد کنند.
  • قابلیت AI DD: این فناوری هوش مصنوعی می تواند وزن و جنس لباس ها، لطافت و نیز نرمی پارچه های آن را تشخیص دهد. در این حالت شما می توانید مناسب ترین نوع چرخش را برای شستشوی البسه خود در ماشین لباسشویی انتخاب و اجرا نمایید.

آشنایی با امکانات لباسشویی های جدید ایرانی

پرسش های متداول

در انتها راجع به برخی از پرسش های متداول شما کاربران پیرامون امکانات لباسشویی های جدید ایرانی و ویژگی های آن صحبت می کنیم که عبارتند از:

  • ویژگی های مهم لوازم خانگی ایرانی کدامند؟

از جمله این ویژگی ها می توان به ساختار موتور و اجزای داخلی ساده تر نسبت به برندهای خارجی اشاره کرد. این ویژگی می تواند تعمیرات این قطعات و تعویض آنها را راحت تر کند.

  • آیا امکانات لباسشویی های جدید ایرانی همانند ماشین های لباسشویی خارجی می باشد؟

بله؛ تا حدودی می توان گفت ماشین های لباسشویی ایرانی در مدل های جدید خود توانسته اند از طریق امکانات هم‌پای محصولات خارجی رقابت کنند. شاید به همین دلیل باشد که قیمت لباسشویی اسنوا و برخی از برندها در کالاهای مدرن خود، نزدیک به مدل های خارجی می باشد.

  • دیگر امکانات لباسشویی های تولید داخل چیست؟

از دیگر امکانات در این بخش می توان به برنامه های خاص برای شستشوی البسه مشکی، شستشوی سریع، آبکشی و چرخش، سنسور MEMS، سیستم بالانس اتوماتیک، تکنولوژی نانو سیلور و غیره اشاره کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.