تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 50150

آزمایشگاه تهران لب، برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران با رای مردم در سال ۱۴۰۲

آزمایشگاه تهران لب، برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران با رای مردم در سال ۱۴۰۲
در سال 1402، آزمایشگاه تهران لب با پشتیبانی و رای مردم، موفق به اخذ عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه در تهران شد. این آزمایشگاه تهران تاکنون بیش از 11 میلیون آزمایش را با موفقیت انجام داده است و بالای 2500 نوع آزمایش مختلف را برای مراجعین ارائه کرده است.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی و تشخیص طبی تهران لب، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. این مرکز با بهره‌گیری از تیمی مجرب و با توانایی‌های برجسته، به ارائه خدمات تشخیصی و ژنتیکی با استفاده از بهترین فناوری‌ها و روش‌های علمی مدرن می‌پردازد. تهران لب با اهمیت قرار دادن بر دقت و سرعت در ارائه نتایج، تلاش می‌کند تا نیازهای مراجعین را با بالاترین استانداردهای کیفیت و بهینه‌سازی زمانی برطرف کند. آزمایشگاه تهران لب، به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و نتایج دقیق آزمایشگاهی، به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته می‌شود.

خدمات گسترده و متنوع این آزمایشگاه برگزیده شامل آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش HPV، آزمایش خون، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش‌ بیوشیمی، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش ژنتیک، آزمایش سرطان، آزمایش ادرار، آزمایش DNA (آزمایش تشخیص هویت)، آزمایش COVID، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، تست PGD، تست PGT و… می‌باشد. خدمات مشاوره ژنتیک و آزمایش در منزل و محل کار نیز توسط بهترین آزمایشگاه تهران یعنی تهران لب ارائه می‌شود.

در سال ۱۴۰۲، آزمایشگاه تهران لب با پشتیبانی و رای مردم، موفق به اخذ عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه در تهران شد. این آزمایشگاه تهران تاکنون بیش از ۱۱ میلیون آزمایش را با موفقیت انجام داده است و بالای ۲۵۰۰ نوع آزمایش مختلف را برای مراجعین ارائه کرده است. دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مثبت زیادی در مورد عملکرد و کیفیت خدمات این آزمایشگاه ارائه شده است. آزمایشگاه تهران لب از گواهی شرکت در برنامه ارزیابی خارجی کیفیت آزمایشگاه (EQAS) و ISO 9001 برخوردار می‌باشد.

۱۶ ویژگی برتر بهترین و برگزیده‌ترین آزمایشگاه در استان تهران

از دلایل مهمی که آزمایشگاه تهران لب به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران توسط مردم معرفی شد، می‌توان به خصوصیت‌های مثبت این آزمایشگاه اشاره نمود. برخی از ویژگی‌های مهم آزمایشگاه تهران لب عبارتند از:

  • بکارگیری امکانات و تجهیزات پیشرفته و به‌روز
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی کامل و متنوع
  • برخورد مودبانه و خوب پرسنل با مراجعه‌کنندگان
  • ارائه خدمات آزمایش در منزل و محل‌ کار
  • انجام کار مراجعه‌کنندگان در کمترین زمان و با نظم بالا
  • برخورداری از پشتیبانی مناسب
  • استفاده از کادر و تکنسین‌های ماهر و مجرب
  • ارائه نتایج آزمایشگاهی به دقیق‌ترین و مطمئن‌ترین شکل
  • برخورداری از محیطی بهداشتی و ایمن
  • طرف قرارداد بودن با اکثر بیمه‌های پایه و تکمیلی معتبر
  • برخورداری از خدمات مشاوره ژنتیک و سایر مشاوره‌‌ها که توسط متخصصین ارائه می‌شود
  • ارائه خدمات آنلاین همانند جواب‌دهی و نوبت‌دهی آنلاین
  • حفظ اطلاعات خصوصی افراد به بهترین شکل
  • رعایت اصول بهداشتی در انجام آزمایشات مختلف
  • برخورداری از قیمت منصفانه و مناسب خدمات آزمایشگاهی این آزمایشگاه
  • داشتن موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به آن

همان طور که گفته شد تاکنون، آزمایشگاه تهران لب موفق به انجام بیش از ۱۱ میلیون آزمایش و ارائه بیش از ۲۵۰۰ نوع آزمایش مختلف برای مراجعین خود شده است. رضایت ۱۰۰% مشتریان از عملکرد و کیفیت خدمات این آزمایشگاه، نشان‌دهنده به حق بودن عنوان بهترین آزمایشگاه برای آزمایشگاه تهران لب می‌باشد.

مراجعه‌کنندگان این آزمایشگاه در خصوص عملکرد و رفتار کارکنان آزمایشگاه، کیفیت خدمات و نتایج آزمایشات آزمایشگاه تهران لب، از تجربیات خوبی برخوردار بوده‌اند و نظرات و دیدگاه‌های مثبتی را بیان کرده‌اند. بنابر نظرات، مراجعین آزمایشگاه تهران لب از امکانات بالا و تجهیزات پیشرفته این آزمایشگاه بسیار راضی می‌باشند و دقت زیاد نتایج آزمایشات این آزمایشگاه توانسته است که نظر آنها را جلب کند تا برای انجام آزمایشات دیگر نیز به آزمایشگاه تهران لب مراجعه نمایند. مراجعه‌کنندگان از رفتارها و برخوردهای پرسنل و کادر آزمایشگاه تهران لب رضایت کامل دارند و بازخوردهای خوبی در مورد سرعت و دقت آنها بیان شده است. بی‌جهت نیست که این آزمایشگاه توانسته است عنوان بهترین آزمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

از امکانات و خدماتی که بهترین آزمایشگاه (تهران لب) از آن برخوردار است و ارائه می‌دهد، می‌توان به داشتن محیط VIP، خدمات مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار، آزمایش HPV، آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش‌ بیوشیمی، آزمایش هورمونی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش سرطان، آزمایش DNA، آزمایش ژنتیک، آزمایش COVID و سایر چکاپ‌ها و تست‌ها اشاره کرد. با انجام تست پاپ اسمیر، تست HPV و سایر تست‌های دیگر در بهترین آزمایشگاه تهران می‌توانید از وضعیت دقیق سلامت خود مطلع شوید. قیمت معقول، صحت نتایج آزمایشات و کیفیت خوب خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه تهران لب، از مهمترین دلایل انتخاب این آزمایشگاه توسط افراد برای چکاپ‌ها و تست‌های خود می‌باشند.

با استفاده از شماره تلفن‌ ۱۶۵۰ می‌توانید با آزمایشگاه تهران لب تماس بگیرید و از خدمات مختلف آن، نظیر مشاوره ژنتیک، انجام آزمایش در منزل تهران و محل کار تهران جهت انجام تست پاپ اسمیر، تست HPV و سایر تست‌ها استفاده کنید.

مصاحبه با مدیرعامل آزمایشگاه تهران لب (دکتر حسن حیدری) در خصوص کسب عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران

مصاحبه با مدیرعامل آزمایشگاه تهران لب (دکتر حسن حیدری) در خصوص کسب عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران

برای بهره‌گیری از دیدگاه دکتر حسن حیدری، مدیرعامل محترم آزمایشگاه آزمایشگاهی تهران لب با شماره نظام پزشکی ۵۸۵۸۱، و بررسی موفقیت این آزمایشگاه و انتخاب آن به عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران توسط مردم، ما مصاحبه‌ای با دکتر حسن حیدری برگزار کرده و از ایشان پرسش‌هایی را مطرح کرده‌ایم. در ادامه، پاسخ‌های ایشان به سوالات ما را مشاهده می‌فرمایید.

سوال ۱: چه عواملی به نظر شما باعث کسب عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران در سال ۱۴۰۲ برای آزمایشگاه تهران لب شده است؟

پاسخ: به طور حتم عوامل متعددی در کسب عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران توسط آزمایشگاه تهران لب در سال ۱۴۰۲ دخیل بودند. ارائه خدمات باکیفیت بالا، نتایج آزمایشگاهی دقیق و قابل اعتماد، استفاده از دستگاه‌های آزمایشگاهی پیشرفته و فناوری‌های نوین در آزمایشگاه تهران لب، امکان انجام چکاپ‌ها و آزمایش‌های متنوع (مثل آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش ژنتیک، آزمایش HPV و…) و سایر موارد دیگر از مهمترین دلایل انتخاب آزمایشگاه تهران لب به عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران از سوی مردم می‌باشند. علاوه بر این، پرسنل ما با مهارت و تعهد بالا به ارائه خدمات آزمایشگاهی پرداختند که این امر نیز به مطمئنا به جلب اعتماد و رضایت مراجعه‌کنندگان کمک نموده است. اعتماد مردم به خدمات و کیفیت آزمایشگاه تهران لب از اهمیت بسزایی برای ما برخوردار است. لذا، ما از همان ابتدا توجه ویژه‌ای را به کیفیت خدمات و دقت آزمایشات کرده‌ایم و همواره در جهت بهبود این موارد به تلاش پرداخته‌ایم و همچنان نیز خواهیم پرداخت.

مطالعه بیشتر: خبر « آزمایشگاه تهران لب، برترین مرکز رعایت حقوق سلامت شهروندان تهرانی» از پایگاه خبری افق تهران

سوال ۲: برای آینده آزمایشگاه تهران لب چه برنامه‌هایی در نظر دارید؟

پاسخ: برنامه‌های آینده ما براساس توسعه و بهبود مداوم خدمات آزمایشگاه تهران لب استوار می‌باشد. ما قصد داریم با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و تکنیک‌های پیشرفته، کیفیت و تنوع خدمات خود را بهبود و گسترش دهیم و به این ترتیب، سبب رضایت بیشتر مراجعین خود شویم و خواسته‌های آنها برآورده سازیم. همچنین، ما به دنبال ایجاد همکاری‌های جدید با موسسات پزشکی و پژوهشی جهت توسعه و پیشرفته آزمایشگاه تهران لب در زمینه‌های مختلف هستیم.

مطالعه بیشتر: خبر «گزارش عملکردی بهترین آزمایشگاه تهران در سال ۱۴۰۲» از سایت خبری بصیرت

برخی از خدمات آزمایشگاهی مهم آزمایشگاه تهران لب

تهران لب، به عنوان بهترین آزمایشگاه، با ارائه خدمات جامعه و گوناگون همچون انجام آزمایش تشخیص هویت (تست DNA)، آزمایش ژنتیک، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش HPV، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش‌ بیوشیمی، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش سرطان، آزمایش COVID، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، تست PGD وPGT  و سایر آزمایشات دیگر، نیازهای افراد مختلف را به خدمات آزمایشگاهی را به طور کامل رفع می‌کند.

همچنین، این آزمایشگاه از خدمات مشاوره ژنتیک و آزمایش در منزل و محل کار نیز جهت راهنمایی شما و انجام آسان آزمایشات مختلف برخوردار می‌باشد. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خدمات این آزمایشگاه و همچنین نتایج آزمایشگاهی قابل اعتماد، از مهمترین عوامل برتری بهترین آزمایشگاه تهران (تهران لب) نسبت به سایر آزمایشگاه‌های تهران می‌باشد.

از طریق شماره تلفن‌ ۱۶۵۰ می‌توانید با آزمایشگاه تهران لب ارتباط برقرار کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. در ادامه، در مورد برخی از خدمات این آزمایشگاه توضیحات مختصری ارائه می‌شود.

آزمایش پاپ اسمیر (Pap test) در تهران لب

تست پاپ اسمیر به عنوان یک روش غربالگری برای پیشگیری از سرطان دهانه رحم و تشخیص زودرس آن بسیار مهم و موثر می‌باشد. در آزمایش پاپ اسمیر، با استفاده از یک برس کوچک یا سواب واژینال، سلول‌هایی از سطح دهانه رحم و اطراف آن جمع‌آوری می‌شوند و نمونه‌گیری انجام می‌گردد. سپس متخصصین با دقت سلول‌ها را زیر میکروسکوپ بررسی می‌کنند، که این بررسی دقیق به آنها امکان می‌دهد تا احتمال ابتلاء به سرطان گردن رحم یا تغییرات دیگر را که ممکن است به بروز این نوع سرطان منجر شوند، را مشخص نمایند.

آزمایش HPV (تست اچ پی وی) در تهران لب

انجام تست HPV جهت شناسایی ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، زگیل تناسلی و تشخیص سرطان دهانه رحم صورت می‌گیرد و از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. این آزمایش با جمع‌آوری سلول‌های دهانه رحم و تجزیه و تحلیل آنها توسط متخصصین انجام می‌شود. با انتخاب بهترین آزمایشگاه جهت انجام آزمایش HPV، می‌توانید از نتایج دقیق تست HPV خود آگاه شوید و از وضعیت سلامت خود اطمینان یابید. آزمایشگاه تهران لب با ارائه نتایج درست آزمایشگاهی، بهترین آزمایشگاه تهران جهت انجام آزمایشات مختلف، مانند آزمایش HPV، می‌باشد.

آزمایش در منزل + آزمایش در محل کار

آزمایش در منزل تهران و محل کار تهران از جمله خدمات کاربردی آزمایشگاه تهران لب می‌باشند که سبب راحتی انجام آزمایش و صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شوند. استفاده از این خدمات، به خصوص برای افراد بیمار و از کار افتاده، امری لازم می‌باشد. همچنین، برای زنان باردار نیز جهت حفظ سلامت و کاهش مشکلات آنها می‌توان از خدمات آزمایش در محل کار تهران و خانه تهران استفاده کرد. آزمایش سرطان، آزمایش هورمونی، تست پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، آزمایش دوران بارداری، تست HPV، آزمایش کلیه، آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش چکاپ قلب و عروق و سایر تست‌ها و چکاپ‌ها، از جمله آزمایشات و چکاپ‌هایی هستند که خدمات آزمایش در خانه تهران و محیط کار تهران آزمایشگاه تهران لب شامل آنها می‌شوند.

آزمایش در منزل + آزمایش در محل کار

مطالعه بیشتر: خبر «تهران لب، بهترین آزمایشگاه تهران برای آزمایش در منزل و محل کار در سال ۱۴۰۲» از رسانه اقتصاد آفرین

۱۶۵۰ شماره تماس آزمایشگاه تهران لب، بهترین آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات مختلف پزشکی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل اخذ تعرفه‌ها و هزینه‌های آزمایشگاهی منصفانه و معقول، برخورداری از کادر و تکنسین‌های مجرب و متخصص، داشتن امکانات و تجهیزات بالا و جدید، ارائه خدمات فراوان و باکیفیت آزمایشگاهی (مثل تست دی‌ان‌ای، آزمایش ژنتیک، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش HPV و غیره)، برخورداری از محیط استاندارد و بهداشتی، ارائه نتایج درست و قابل اعتماد آزمایشگاهی و سایر موارد دیگر، به عنوان بهترین آزمایشگاه شناخته می‌شود و به همین جهت، توانست از سوی مردم، عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران در سال ۱۴۰۲ را کسب نماید. بهترین آزمایشگاه تهران به جهت داشتن این ویژگی‌ها، از برتری محسوسی نسبت به سایر آزمایشگاه‌ها برخوردار است. بررسی نظرات و تجربیات مراجعه‌کنندگان، نشان دهنده رضایت بالای آنها از خدمات این آزمایشگاه می‌باشد که در ذیل به برخی از نظرات اشاره شده است. لذا، برای اطلاع درست از سلامت بدن خود و انجام آزمایشات مختلف، استفاده از خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه تهران لب بهترین گزینه می‌باشد.

  • مهسا شایگان: «به عنوان کسی که سال‌های اخیر تست کرونا زیاد میدم (آنتی‌بادی و پی‌سی‌آر) می‌تونم بگم تهران لب بهترین گزینست در تهران که مجوز رسمی هم داره و از دقت جواب آزمایش بالایی برخورداره که این تجربه شخصیم را کامل در پیج اینستاگرامم به اشتراک گذاشتم براتون.»
  • دکتر افسانه دشتکی: «تهران لب از مجهزترین آزمایشگاه‌های تهران هستش که از دکتر حسن حیدری بابت مدیریت خوبشون تشکر می کنم، برخورد کارکنان و بهداشت آزمایشگاهشون هم که بی نظیر و عالیه.»

جهت ارتباط با آزمایشگاه تهران لب می‌توانید از شماره تلفن‌ ۱۶۵۰ استفاده کنید. آدرس آزمایشگاه تهران لب، تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای پارک ساعی، بعد از کوچه شهید مهدی اسعدی، پلاک ۲۱۷۳، طبقه همکف می‌باشد.

سوالات متداول

  1. چه ویژگی‌هایی از آزمایشگاه تهران لب سبب انتخاب آن به عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران شده است؟

هزینه‌های معقول و منصفانه خدمات آزمایشگاهی تهران لب، داشتن امکانات و فناوری‌های فراوان و پیشرفته، به کارگیری کادر و تکنسین‌های باتجربه و مجرب و رفتار خوب آنها با مراجعین آزمایشگاهی، ارائه خدمات آزمایشگاه مختلف و فراوان با کیفیت مناسب و مطلوب (مانند آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش سرطان، آزمایش HPV و…)، ارائه نتایج دقیق و قابل اطمینان آزمایشگاهی جهت آگاهی از وضعیت سلامتی و سایر موارد دیگر، از جمله خصوصیت‌های مهم آزمایشگاه تهران لب می‌باشند که سبب انتخاب آن به عنوان برگزیده‌ترین آزمایشگاه تهران و شناخته شدن به عنوان بهترین آزمایشگاه می‌شوند.

  1. آیا کیفیت خدمات آزمایشگاه تهران لب بالا می‌باشد؟

بله، آزمایشگاه تهران لب با شعار نسلی سالم آینده ای بهتر از امکانات بالا و دستگاه‌های به‌روز، در کنار تیم متخصص و ماهر بهره‌مند می‌باشد که سبب می‌شود، آزمایش‌های افراد به درست‌ترین شکل انجام گردد و نتایج آزمایشات مختلف به دقیق‌ترین شکل ارائه گردد. به همین علت، عنوان بهترین آزمایشگاه تهران را به خود اتخاذ داده است. آزمایشگاه تهران لب تاکنون بیش از ۱۱ میلیون آزمایش را انجام داده و بیش از ۲۵۰۰ نوع آزمایش مختلف را برای مراجعین خود ارائه کرده است.

مطالعه بیشتر: خبر «بررسی آخرین اخبار ایران و جهان درباره باکیفیت‌ترین آزمایشگاه تهران» در jovr.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.