تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۵۳
کد خبر : 24993

گیاهان دارویی کم یاب که فروش آنها باعث درآمدم شد

<a>گیاهان دارویی کم یاب که فروش آنها باعث درآمدم شد</a>

خیلی از افراد به امید این هستند، تا جایی پیدا شود و مشغول به کار شوند، اما یک خانم خانه دار با همتی که داشت توانست از گیاهان دارویی محل زندگی خود درآمد بسیاری کسب کند، شاید خیلی از افراد این را باور نداشته باشند، اما کسانی که این راه را رفته اند به آن

خیلی از افراد به امید این هستند، تا جایی پیدا شود و مشغول به کار شوند، اما یک خانم خانه دار با همتی که داشت توانست از گیاهان دارویی محل زندگی خود درآمد بسیاری کسب کند، شاید خیلی از افراد این را باور نداشته باشند، اما کسانی که این راه را رفته اند به آن ایمان داشته و برای پیشرفت خود و خانواده شان در تلاش هستند.

فرش ماشینی مدرن

یک نمونه از هنرهای ایرانی فرش ماشینی مدرن می باشد که مدل 6 متری این فرش از بیش ترین فروش در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد، در گذشته فرشهای دستباف تنها فرشی بودند که ساخته می شدند و بافندگان، ماه ‌های زیادی را وقت صرف ساخت آنها می کردند.

صادرات کیوی

کیوییکی از محصولات باغی ارزآور بوده که طی سال‌های اخیر صادرات کیوی وضعیت مناسبی از حیث تولید، صادرات و ارزآوری داشته است، خواص شگفت انگیز این کیوی باعث افزایش تولید این محول در دنیا شده است،کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین ث است و مقدار ویتامین ث آن از پرتقال نیز بیشتر است. ویتامین ث موجود در کیوی۲ برابر پرتقال، ۶ برابر لیمو ترش و میزان مواد مغذی آن ۸ برابر سیب است.

کابینت ام دی اف براق

یکی از مزایای خوب کابینت ام دی اف براق قابلیت بازیافت شدن دارند و در صورت بلا استفاده بودن دوباره می توان به چرخه ی بازیافت در آورد و این موضوع می تواند به حفظ محیط زیست نقش مهمی را ایفا کند. کابینت ام دی اف در رنگ شیری براق بسیار جذاب و شکیل می باشد که افراد مشکل پسند به دنبال رگهای خاص و شیک هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.