تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 24750

چگونه 20 درصد درآمد ماهیانه خود را پس انداز کنم

چگونه 20 درصد درآمد ماهیانه خود را پس انداز کنم

همیشه دخل و خرج خود را نگه دارید، کنار گذاشتن بیست درصد از درآمد کل حتی در صورت کمبود پول می تواند تاثیر مثبتی در روند زندگی داشته باشد، سعی کنید اول بیست درصد را کنار گذاشته و بعد از آن مانده درآمد خود را خرج کنید تا بتوانید، یکی از عادتهای مثبت ثروتمندان را

همیشه دخل و خرج خود را نگه دارید، کنار گذاشتن بیست درصد از درآمد کل حتی در صورت کمبود پول می تواند تاثیر مثبتی در روند زندگی داشته باشد، سعی کنید اول بیست درصد را کنار گذاشته و بعد از آن مانده درآمد خود را خرج کنید تا بتوانید، یکی از عادتهای مثبت ثروتمندان را درخود ایجاد کنید.

لوله پلیکا برق

همانطور که از نام لوله پلیکا برق مشخص است محلی برای گذر کابل های برق می باشد که در نقشه ابتدایی ساختمان محل عبور آنها مشخص گردیده است و در مرحله ساخت لوله ها در درون دیوار ها و کف ساختمان قرار گرفته و تمامی کابل ها توسط فنر درون آن ها قرار داده می شوند.

بطری پلاستیکی دارویی

در آشپزخانه ها و یا آزمایشگاه های مختلف نمونه محصولات پلاستیکی مانند، بطری پلاستیکی دارویی به عنوان یک پلاستیک پاک در بین افراد شناخته می شود، که از این نوع استوانه ای این بطریها برای مصارف دارویی و دیگر نوع آن مانند کتابی برای استفاده می شود. برای ساخت این بطریها از موادی به نام پلی اتیلن ترفتالات استفاده می شود.

بطری پلاستیکی فانتزی

امروزه استفاده از بطری پلاستیکی فانتزی به دلیل مزایای متعددی که  این نوع ظروف دارند، بسیار گسترش یافته است، انواع بطری پلاستیکی فانتزی کوچک استوانه ای با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود می باشد، و بسیاری از تولید کنندگان از این محصولات برای بسته بندی استفاده می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.