تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۵۳
کد خبر : 24360

چگونه خوشبتی را به خانواده ام هدیه کنم

چگونه خوشبتی را به خانواده ام هدیه کنم

اگر می خواهید خانواده خود را شاد کنید و برای آنها لحظات خوشی را بسازید ابتدا باید بر روی انرژی خود کار کنید تا بتوانید در لحظات آنها شریک باشید و انرژی آنها را نیز بالا ببرید و در شادی همراهشان باشید. پتو پشمی یکی از نکات جالب در مورد پتو پشمی گوسفندی اصل این

اگر می خواهید خانواده خود را شاد کنید و برای آنها لحظات خوشی را بسازید ابتدا باید بر روی انرژی خود کار کنید تا بتوانید در لحظات آنها شریک باشید و انرژی آنها را نیز بالا ببرید و در شادی همراهشان باشید.

پتو پشمی

یکی از نکات جالب در مورد پتو پشمی گوسفندی اصل این است که آنتی استاتیک این محصول الکتریسیته ساکن را را به راحتی خنثی کرده و در نتیجه به شما انرژی خوبی را خواهد داد پتوهای پشمی گوسفندی تمامی این ویژگیها را دارند و همچنین توانایی جذب و تبخیر رطوبت از مزایای دیگر این محصول به شمار می رود و مانع از عرق کردن بدن می شود.

پتو مسافرتی ژله ای

پتو مسافرتی ژله ای به دلیل بافتی نرم، ظریف و سبک می تواند در مسافرت ها قابل استفاده باشد.از ویژگی های بازر که موجب برآورد طیفی گسترده از نیاز ها در پتو سنفیلا شده است به کار گرفتن طرح های جذاب و در سایز های متنوع می باشد. 

پتو مسافرتی ساده

پتو مسافرتی ساده هم زیبایی بسیار خاصی دارد و هم جنبه طبی و از جمله نکاتی که برای نگهداری پتو پشمی و همچنین پتو مسافرتی پشمی مورد اهمیت است این است که هنگام شستشو نباید از آب گرم استفاده شود چون شکل پتو را تغییر می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.