تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 28582

لازمه ثروتمند شدن آشکار شد

لازمه ثروتمند شدن آشکار شد

لازمه‌ کسب ثروت در زندگی درک این مطلب می‌ باشد. باید مانند افراد پولدار و ثروتمند رفتار کرد. زیرا این رفتار باعث پیشرفت شخصی و اجتماعی ما خواهد شد. با مطالعه زندگی نامه یک فرد موفق به نوع رفتار او در موقعیت‌ های مختلف آگاه و آشنا شوید. شما می‌ توانید با الگو برداری از

لازمه‌ کسب ثروت در زندگی درک این مطلب می‌ باشد. باید مانند افراد پولدار و ثروتمند رفتار کرد. زیرا این رفتار باعث پیشرفت شخصی و اجتماعی ما خواهد شد. با مطالعه زندگی نامه یک فرد موفق به نوع رفتار او در موقعیت‌ های مختلف آگاه و آشنا شوید. شما می‌ توانید با الگو برداری از رفتار افراد موفق در جهان و استفاده از این رفتار در زندگی خود، به موفقیت‌ های بسیار زیادی دست پیدا کنید. زیرا شما می‌ توانید یاد بگیرید که در موقعیت‌ های مختلف چگونه رفتار کنید و به نتایج بسیار خوب دست پیدا کنید.

ترمه یزد ابریشمی

لازم به ذکر است ترمه یزد ابریشمی قیمت و ارزش بالایی دارد ولی یک نوع دیگر این محصول به نام پلی استر وجود دارد که کیفیت و ارزش ترمه ابریشم اصل را ندارد ولی برای صادرات مناسب است.

شما می توانید برای شناخت بیشتر ترمه ابریشم  تراکم آن را در سند یا شناسنامه محصول که حین خرید به شما می دهند را ببينيد.

صادرات ترمه ابریشم در ایران رواج دارد و یک تجارت پر سود به شمار می آید اکثر کشور‌‌ها خواهان ترمه ابریشم ایرانی هستند.

ولی در این بین کشورهای ‌حوزه خلیج فارس بیشتر از دیگر کشورها مشتاق خریداری این محصول هستند.

ترمه هشت بهشت

تشخیص ترمه هشت بهشت اصل سخت می باشد و کار افراد غیر متخصص نیست و باید بسیار دقت کرد.

برای تشخیص ابریشم اصل که حتما باید از ذره بین‌ مخصوص استفاده کرد و با چشم غیر مسلح شناسایی آن غیر ممکن است.

در ترمه که نخهای ابریشم به کار رفته است قیمت آن بسیار بیشتر می شود و به ندرت همچین محصول با ارزشی در بازار پیدا می شود.

اگر فروشنده به شما نخ ابریشم را فروخت و گفت اصل است شما کمی از نخ را جدا کنید و بسوزانید اگر بوی شبيه سوختن موی انسان پیچید و پودر شد یعنی نخ ابریشم اصل و خالص است.

اما اگر گفتند که ابریشم مصنوعی به کار رفته است باید یک نخ را جدا کنید و دوباره بسوزانید اگر بوی پلاستیک مانند پخش شد یعنی نخ ابریشم مصنوعی است.

ترمه پنج تکه یزد

پارچه های ترمه به صورت متری و در تراکم های ۱۸۰، ۱۶۰ به صورت عمده به فروش می رسد و ترمه پنج تکه یزد یکی از زیباترین طرح ها است که دارای منسوجات با کیفیتی است.

ابریشم از پیله های در هم تنیده کرم ابریشم به دست می آید که الیاف طبیعی حیوانی به شمار می رود و از پروتئینی که از انجماد مواد ابریشمی ترشح شده حالت چسبناک به نام صمغ  به دست می آید.

ابریشم حدود ۷۵ درصد لیف خالص که هر لیف دارای مرکب سریسین و دو فیلامینت تشکیل شده که مولکول ابرشم ترکیبی ازت، اکسیژن، کربن و هیدروژن است.

امروزه پارچه های ابریشم طرفداران خاص خودش را دارد و ترمه ابریشم هاشمی نیز به خاطر ارائه پارچه های ترمه دوخت با کیفیت طرفداران خود را در داخل کشور دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.