تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 24572

صدای پولدار شدن به گوش می رسد

صدای پولدار شدن به گوش می رسد

برای اینکه به پولدار شدن و درآمد کافی دست پیدا کنید و زندگی خود را از وضع فعلی بهتر و بهتر کنید، نیاز هست تا بتوانید به بهترین راه های ثروتمند شدن دست پیدا کنید. قیمت برنج هاشمی قیمت برنج هاشمی به دلیل کمیاب بودن در سال گذشته رشد قیمت بسیاری داشته است بطوریکه در

برای اینکه به پولدار شدن و درآمد کافی دست پیدا کنید و زندگی خود را از وضع فعلی بهتر و بهتر کنید، نیاز هست تا بتوانید به بهترین راه های ثروتمند شدن دست پیدا کنید.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی به دلیل کمیاب بودن در سال گذشته رشد قیمت بسیاری داشته است بطوریکه در بازارهای ایران از ۱۲۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کیلو داد وستد می شد، اما امسال یعنی سال ۱۴۰۱ به چند دلیل از جمله افزایش سطح زیر کشت این برنج در استان های شمالی و همچنین افزایش ۳۰ درصدی در تولید نسبت به سال گذشته قیمت آن بسیار متعادل گشته است.

قیمت خرما زاهدی

استانداردهایی هم در قیمت خرما زاهدی وجود دارد، به طور مثال اگر خرما دارای کیفیت بالا باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می کند و هم چنین خرما اگر سالم و زیباتر باشد طبیعتا قیمت بالاتری هم خواهد داشت. خرماهای کهنه قیمت پایین تری از خرمای تازه دارد.

بطری پلاستیکی اسپری

همان طور که اشاره شد از بطری پلاستیکی اسپری برای مایعات فراوانی استفاده می‌شود و باید با توجه به مصرفی که دارد نوع با کیفیت آن خریداری شود تا در موقع مصرف به وسایل دیگر موجود در کیف یا جیب آسیب وارد نکند. بطری پلاستیکی الکل باید دارای درپوش و محفظه با کیفیت باشد تا با قرار دادن در کنار اجسام دیگر از خود نشتی نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.