تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 28889

در شغلی که دارم رئیس خودم هستم

در شغلی که دارم رئیس خودم هستم

اکثر افراد دوست دارند در شغلشان کسی به آنها امر و نهی نکند و خودشان رئیس خودشان باشد این امر ممکن نمی شود مگر با کاری غیر کارمندی و من هم چون همانند بعضی دیگر دوست داشتم خودم رئیس باشم وارد کار تجارت شدم و توانستم با صادرات آجر به ثروت زیادی برسم. آجر فشاری

اکثر افراد دوست دارند در شغلشان کسی به آنها امر و نهی نکند و خودشان رئیس خودشان باشد این امر ممکن نمی شود مگر با کاری غیر کارمندی و من هم چون همانند بعضی دیگر دوست داشتم خودم رئیس باشم وارد کار تجارت شدم و توانستم با صادرات آجر به ثروت زیادی برسم.

آجر فشاری نما

اگر شما جزو کسانی است که می خواهید اقدام به خرید آجر فشاری نما کنید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا درباره خرید آن نکاتی را به شما بگوییم.

قبل از هر چیز سعی کنید کیفیت آجر ها مطمئن شویم چرا که در غیر این صورت امکان شوره زدن آجر، از بین رفتن و شکستن آنها وجود دارد پس حتما به تضمین کیفیت محصول دقت کنید.

همچنین قبل از خرید توجه کنید که چه مقدار تعداد آجر فشاری برای ساختن بنای خود نیاز دارید این مورد به شما کمک می کند تا سود بیشتری در خرید داشته باشید.

آجر گری دست دوم

وقتی قصد خرید آجر گری دست دوم را دارید باید توجه کنید که در آنها نشانه و علامت درز و شکاف دیده نشود چون برای خرید مناسب نیستند.

با توجه به دست دوم بودن این آجرها تعداد آجر های شکسته در خرید فله این محصول بسیار اهمیت دارد و باید از مقدار و درصد مشخصی بیشتر نباشد چون باعث افزایش ضایعات در ساخت می شود.

برای بررسی کیفیت این آجر از نظر تراکم می توانید وزن چند نمونه را با همدیگر مقایسه کنید و نمونه هایی را که از وزن سنگین تری برخوردارند خریداری کنید چون نشان دهنده میزان استحکام بیشتر است.

آجر سفال سه سوراخ

برای خرید انواع آجر سفال سه سوراخ بهتر ایت طرح ظاهری این محصول مورد توجه قرار بگیرد چون نوع ساده آن در قسمت طولی و عرضی، صاف بوده و بدون هیچ شیاری عرضه شده است.

لذا افرادی که خرید این محصول را برای دیوار کشی انجام می دهند بهتر است از طرحی استفاده کنند که دارای شیارهای ممتدی در بدنه آجر باشد و همچنان قطر سوراخ مورد نظر در میزان 4 سانتی متر باشد.

عموما توجه به شوره نزدن آجر منتخب می تواند کیفیت ساخت کار را برای شما روشن نماید لذا لازم است از این ویژگی محصول اطلاع یافته و ترجیحا خرید خود را با آگاهی کامل انجام دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.