تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 25277

توصیه های کاربردی برای اینکه پولدار بمانید

توصیه های کاربردی برای اینکه پولدار بمانید

بودجه ‌بندی کنید . برای مخارج‌ برنامه ‌ریزی کنید. خودتان را برای خرید تحریک نکنید . تنها خرید کنید. هزینه‌ها را نقد و یکجا پرداخت کنید. تحت تأثیر تبلیغات قرار نگیرید. منتظر حراجی‌ها و تخفیف‌ها بمانید. هر از گاهی تفریح ارزان داشته باشید. همه‌ی هزینه‌ها را حساب کنید. تشک نمدی طبی در تهیه و تولید

بودجه ‌بندی کنید . برای مخارج‌ برنامه ‌ریزی کنید. خودتان را برای خرید تحریک نکنید . تنها خرید کنید. هزینه‌ها را نقد و یکجا پرداخت کنید. تحت تأثیر تبلیغات قرار نگیرید. منتظر حراجی‌ها و تخفیف‌ها بمانید. هر از گاهی تفریح ارزان داشته باشید. همه‌ی هزینه‌ها را حساب کنید.

تشک نمدی طبی

در تهیه و تولید تشک نمدی طبی، تحقیق و بررسی زیادی شده است تا بهترین محصول را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. این محصول خیلی شباهت زیادی به موکت دارد ولی همان خاصیت نمد را دارا می‌باشدسایز تک نفره  ۱۸۵*۸۵ و همچنین دونفره نیز به بازار عرضه شده است. این محصول بسیار کارا و سبک، در ضخامت های مختلف تولید می‌شود.

قیمت پشم شیشه برای تشک

قیمت پشم شیشه برای تشک به دلیل این که می تواند بعد از استفاده به کلی بازیافت شود و مجدد به تولید برسد بسیار پر اهمیت بوده به طوری که از نظر محیط زیستی آسیب جدی را نمی رساند از طرفی امروزه به دلیل این که بسیاری از سازه های ساختمانی به صورت آپارتمانی و واحدهای به هم چسبیده می باشند.

چیپس خانگی ساده

برای تهیه چیپس خانگی ساده ابتدا پوست سیب زمینی ها را می گیریم و آنها را خوب می شوییم، سپس داخل یک کاسه بزرگ مقداری آب و یخ می ریزیم. حالا باید سیب زمینی ها را به صورت یکدست و یک اندازه با قطر نازک مناسب برای چیپس برش بزنیم. پس ازگذشت مدت 30 دقیقه در اب یخ و خشککردن برش های سیب زمینی انها را در روغن سرخ میکنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.