تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 25478

در سن نوجوانی هم میشود میلیونر شد

در سن نوجوانی هم میشود میلیونر شد

با توجه به خرید و فروش خوب سیم و کابل مسی، در سن 20 سالگی تصمیم گرفتم حوضه کاریم را توسعه دهم  و به مرور زمان سود های بیشتری کسب کردم تا به امروز که در کوتاه ترین زمان به درآمد میلیونی رسیدم در ادامه قصد دارم تا شما را با حوضه کار خودم آشنا

با توجه به خرید و فروش خوب سیم و کابل مسی، در سن 20 سالگی تصمیم گرفتم حوضه کاریم را توسعه دهم  و به مرور زمان سود های بیشتری کسب کردم تا به امروز که در کوتاه ترین زمان به درآمد میلیونی رسیدم در ادامه قصد دارم تا شما را با حوضه کار خودم آشنا کنم.

کابل افشان ایران

مجموعه ای از رشته های نازک مس که در کنار هم قرار گرفته اند و بر روی آنها یک روکش پلاستیکی که به عنوان عایق استفاده می شود را کابل افشان می گویند. که برای خرید نوع مرغوب آن می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. علامت های اختصاری وسیله ای برای شناخت انواع کابل افشان ایران می باشد که در رابطه با کابل های افشان نیز به این گونه است که NYAF و NYHMY نمادهای شناخت کابل های عایق می باشد و از آنجایی که گفتیم برای کابل های افشان از نوع انعطاف پذیر می باشند کلمه Flexible را نیز برای آنها به کار می برند  وزن یکی از متغیرها در کابل افشان می باشد که بر اساس تعداد رشته ها و سایز آن مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل برق

این نوع کابل با توجه به فناوری و ساختاری که دارا می باشد باعث شذه است که انشعابات غیر مجاز را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد همچنین این نوع کابل برق با توجه به شکل ظاهری که دارند باعث زیباتر شدن فضای شهری نیز شده اند. این نوع کابلها با توجه به وجود لایه محافظ و یا همان عایق دارای ایمنی بسیار بیشتری نسبت به کابلهایی که در گذشته استفاده می شد هستند و این عامل باعث شده است تا از بروز خطرهایی مثل اتصال کوتاه در کابلهای برق جلوگیری شود و همچنین ساختار این نوع کابلها باعث شده است تا تخلیه انرژی نیز کاهش پیدا کند. کابل برق فشار ضعیف خودنگهدار را می توان بر روی هر نوع تیر برق در اندازه های مختلف نصب نمود و نصب این نوع کابلها بر روی تیر برق نیز بسیار آسان می باشد و همچنین هزینه نصب این نوع کابلها به دلیل نصب راحت این نوع کاب بسیار پایین است و هزینه نگهداری در این نوع کابها نیز بسیار مقرون به صرفه است. اگر شما نیاز به کابل برق فشار ضعیف دارید تا در موارد مختلفی مثل برق ساختمان یا برق معابر آن را به مصرف برسانید می توانید از سایت ما دیدن بفرمایید و این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

کابل برق فشار متوسط

عایق کابل برق فشار متوسط از جنس XPLE بوده و دارای ضخامت مناسب جهت حفاظت از کابل در برابر صدمات الکتریکی و مکانیکی می باشد. هادی های کابل فشار متوسط با استفاده از طراحی های خاصی ساخته می شوند که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت. عایق در کابل فشار متوسط بسیار با اهمیت است زیرا باید در برابر گرما رطوبت و غیره مقاومت داشته باشد به شکلی که در حالت عادی تا دمای 90 درجه سانتیگراد و در حالت اتصال کوتاه تا دمای 130 درجه سانتیگراد بتواند به درستی عمل کند. همچنین شما عزیزان می توانید کابل فشار متوسط را با توجه به ویژگی هایی که در ادامه ذکر می شود و در مدل های زیر از هایپر صنعت فامکو خریداری نمایید:

کابل فشار متوسط 20 کیلوولت

کابل فشار متوسط 33 کیلوولت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.