تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 28203

خیارشور آوازه شهرت و ثروت مرا در کشور پیچاند

خیارشور آوازه شهرت و ثروت مرا در کشور پیچاند

زمانی ‌که به ‌دنبال کسب ‌و کار موفقی بودم با مؤسسه معتبر و موفقی در حوزه تجارت آشنا شدم و از این طریق توانستم با فعالان تجاری فعالیت خود را آغاز کنم و با کسب مهارت از آن ‌ها در حوزه خیارشور به تجارت موفقی مشغول شدم و در عرض یک ‌سال به یک تاجر

زمانی ‌که به ‌دنبال کسب ‌و کار موفقی بودم با مؤسسه معتبر و موفقی در حوزه تجارت آشنا شدم و از این طریق توانستم با فعالان تجاری فعالیت خود را آغاز کنم و با کسب مهارت از آن ‌ها در حوزه خیارشور به تجارت موفقی مشغول شدم و در عرض یک ‌سال به یک تاجر موفق و ثروتمند تبدیل شدم به طوری که شهرت من در کشور پیچید.

خیارشور درجه یک

خیارشور درجه یک یکی از پرطرفدارترین مواد غذایی محسوب می شود. می توان گفت خیارشور های ریز برای تهیه خیارشور مناسب تر هستند و پوک نمی شوند و همچنین خیارشور دارای انواع مختلفی مانند سبزیجات و سرکه ای می باشد و شما با توجه به ذائقه ی خود آن ها را انتخاب و مصرف نمایید. نکته قابل توجه در تهیه یک خیارشور خوشمزه توجه به جزئی ترین نکات و هم چنین داشتن صبر و حوصله در کار می باشد همچنین استفاده از سرکه قرمز نیز به شما کمک شایانی می کند. نکته دیگر در تهیه خیار شور سعی کندی از سبزیجات معطر تازه استفاده کنید و به هیچ وجه از سبزی مانده و گندیده استفاده نشود زیرا به شدن کیفیت خیارشور پایین آمده و طعم خوبی نخواهد داشت.

خیارشور دبه ای

خیارشور دبه ای را باید در جای خشک و خنک نگهداری کنید و برای همه ی افراد از کوچک تا بزرگ مناسب می باشد و همچنین خیارشور از ترکیبات سرکه، سیر، نمک، سبزی، خیار و غیره تشکیل شده است.اگر در زمان درست کردن آن نخود بیاندازید ترد تر می شود و همچنین اگر در آن گیاه رزماری را قرار دهید باعث می شود آن تند تر شود.خیارشور دبه ای به دو صورت یعنی خانگی و صنعتی می توان مشاهده نمود و همچنین بعد از رسیدن خیارشور می توان از آن در ساندوچ برای طعم بهتر غذا و لذیذ تر شدن آن استفاده نمود.از شاخصه های دیگر خیارشور می توان به بسته بندی آن یعنی از یک کیلیویی تا حجم بالا تر آن اشاره کرد.برای تهیه خیارشور باید از خیار های هم اندازه استفاده کنید تا در زمان رسیدن خیارشور با هم برسند و کال نباشند.

خیارشور ویژه عمده

شما می توانید خیارشور ویژه عمده را در طعم های مختلف مانند شور، ترد، تند و غیره با توجه به ذائقه ی خود انتخاب و خریداری کرد.افراد در هنگام خرید خیار شور باید خیارشور های استاندارد و با کیفیت را تهیه کنند. اگر فله ای خریداری می شود باید از بهداشتب بودن آن مطمئن باشید و در غیر این صورت بهتر است از خیارشورهایی که دارای بسته بندی می باشند خریداری شود زیرا به روی شیشه بهداشتی بودن آن قرار دارد.قیمت خیارشور در مشهد در فصل تابستان از قیمت پایین تر و در فصل زمستان دارای قیمت بالاتری می باشد و در بازار خرید و فروش آن، در تمام روز های سال یکسان می باشد.قیمت خیارشور های ریز به نسبت درشت آن پایین تر می باشد و از طعم ترد تری هم برخوردار می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.