تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 29665

بستری بیماران کرونایی در خوزستان ۲ برابر شد

بستری بیماران کرونایی در خوزستان ۲ برابر شد

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان بختیاری نیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از افزایش آمار ابتلاء به کرونا در خوزستان خبر داد و بیان کرد: از ۲۶ بهمن سال‌جاری تاکنون آمار بیماران از ۱۷۸ نفر به ۳۵۸ نفر رسیده و میزان بستری بیماران نیز ۲ برابر شده است. وی با اشاره به

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان بختیاری نیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از افزایش آمار ابتلاء به کرونا در خوزستان خبر داد و بیان کرد: از ۲۶ بهمن سال‌جاری تاکنون آمار بیماران از ۱۷۸ نفر به ۳۵۸ نفر رسیده و میزان بستری بیماران نیز ۲ برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته اخیر آمار مبتلایان به کرونا نسبت به موارد ابتلاء به آنفولانزا در خوزستان افزایش داشته است، هشدار داد: با توجه به کاهش ایمنی جمعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه برای چرخش مجدد ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری در استان و کشور فراهم شده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان تاکید کرد: همه افراد بالای ۱۸ سال به ویژه بیماران دارای بیماری زمینه‌ای و گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال و کسانی که ۶ ماه از دوز قبل واکسن آن‌ها گذشته است هر چه زودتر برای دریافت واکسن یادآور و تکمیل واکسیناسیون به مراکز درمانی مراجعه کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.