تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 25278

برای کسب موفقیت دیدگاه تان به شکست را عوض کنید

<a>برای کسب موفقیت دیدگاه تان به شکست را عوض کنید</a>

همه ما انسان ها در مراحل مختلف زندگی با شکست روبرو می شویم اما این شکست می تواند دو دیدگاه در ذهن انسان ایجاد کند.کسانی هستند که از شکست بیزارند و ترجیح می دهند گذشته خود را به خاطر شکست هایشان یادآوری نکنند اما افراد موفق سعی می کنند تا تجارب مفیدی از هر شکست

همه ما انسان ها در مراحل مختلف زندگی با شکست روبرو می شویم اما این شکست می تواند دو دیدگاه در ذهن انسان ایجاد کند.کسانی هستند که از شکست بیزارند و ترجیح می دهند گذشته خود را به خاطر شکست هایشان یادآوری نکنند اما افراد موفق سعی می کنند تا تجارب مفیدی از هر شکست کسب کنند.

ملحفه تشک عروس

پارچه ملحفه یا به اصطلاح ملافه یکی از منسوجات خانه حساب می شود که یکی از پرفروش ترین پارچه ها در بازار ملحفه تشک عروس می باشد اگر پارچه ملحفه ای خوب و با کیفیتی را انتخاب کنیم می تواند به پوست ما احساس راحتی و نرمی بدهد و خواب خوبی را برای ما رقم بزند.

قیمت چیپس مزمز

در بازار ایران قیمت چیپس مزمز بسیار به صرفه است که یکی از محصولات غذایی خوشمزه و کلاسیک بوده که برای هر موقعیتی عالی و دلچسب می باشد، چیپس خلالی بوده که از سیب زمینی تازه تهیه می شوند و تا زمانی که کاملا ترد شوند پخته شده و پس از آن با قیمت بسیار مناسب توسط شرکتهای مطرحی مانند مزمز، چی توز و غیره در بسته بندیهای شیک و جالب در بازارهای داخلی عرضه می شوند.

ایزوگام استخری

اگر شما هم به دنبال جایگزین ایزوگام استخری می گردید باید نمونه ای را انتخاب نمایید که بتواند نیازهای مد نظر شما را به طور کامل پوشش دهد. برای اینکه شما بدانید که چه مدلی برای شما مناسب تر است باید از متخصصان موجود در این کار سوال کنید و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید تا بتوانید اقدام به جایگزین کردن محصول مورد نظر نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.