تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 25357

برای ثروتمند شدن کاملا آماده شوید

برای ثروتمند شدن کاملا آماده شوید

به شما پیشنهادی می دهیم تا بتوانید به راحتی زندگی خود را با محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی دگرگون کنید پس خود را برای داشتن زندگی راحت آماده کنید. سیب زمینی استانبولی یکی از مواردی که برای بیماران مبتلا به مرض قند توصیه بسیار می شود سیب زمینی استانبولی می باشد همچنین این ماده پر

به شما پیشنهادی می دهیم تا بتوانید به راحتی زندگی خود را با محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی دگرگون کنید پس خود را برای داشتن زندگی راحت آماده کنید.

سیب زمینی استانبولی

یکی از مواردی که برای بیماران مبتلا به مرض قند توصیه بسیار می شود سیب زمینی استانبولی می باشد همچنین این ماده پر طرفدار در درمان بسیاری از بیماریهای دیگر مفید و موثر است از جمله اسهال، ورم روده و زخم معده، التهابات دستگاه گوارش که می توان از آب سیب زمینی همراه با آب کرفس منجمد بهره گرفت. سیب زمینی را آب پز کرده و با گیاهان لعاب دار مثل قدومه یا اسپزه و غیره به شکل جوشانده در بیاورید و ماده حاصل را روی التهاب خود قرار دهید کوبیدگیها و ضربه خوردگی و ورم را به صورت کاملا شفابخش برطرف می نماید.

سیب زمینی قرمز

خواص ویتامین C موجود در سیب زمینی قرمز شیرین: ویتامین C در بدن نقش مهمی دارد و منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و همین خاصیت سبب می شود سیب زمینی شیرین برای کودکان و نوزادان بسیار مفید باشد. همچنین این ویتامین در ساخت کلاژن تاثیر گذار است و به همین خاطر اگر می خواهید پوستی سالم و شاداب داشته باشید مصرف سیب زمینی شیرین را فراموش نکنید. این ماده غذایی منبع غنی آنتی اکسیدان است و به همین خاطر مصرف آن برای جلوگیری از سرطان بسیار مفید است. سیب زمینی شیرین دارای آهن بسیاری است، از این رو استفاده از آن در وعده های غذایی برای افرادی که مبتلا به کم خونی شدید هستند، بسیار حائز اهمیت است.

سیب زمینی کبابی

یکی از وعده های عالی و لذیذ سیب زمینی کبابی است. یکی دیگر از فراورده های سیب زمینی سرخ کردن آن است که خیلی هم طرفدار دارد ولی سیب زمینی کبابی مزیت هایی نسبت به سرخ شده آن دارد. مثلا اینکه ارزش غذایی آن بسیار بیشتر است زیرا با پوست درست می شود و پوست سیب زمینی خود پر از فیبر است و به جلوگیری از بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند. به علت اینکه بیشتر در معده می ماند به فرد احساس سیری بیشتری می دهد از رو این مدل طبخ سیبزمینی به افرادی که رژیم لاغری دارند توصیه می شود. سیب زمینی وقتی با پوست طبخ می شود به تنظیم گوارش کمک می کند. سعی کنید سیب زمینی کبابی را با پوست بخورید زیرا پوست سیب زمینی ویتامین های مختلفی مثل C، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلی پروتئین در خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.