تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 28583

با پشتکار مسیر جدید ثروتمندی را شناختم

با پشتکار مسیر جدید ثروتمندی را شناختم

لبخند بزنید؛ تلاش کنید و امیدتان را از دست ندهید. امروز تکرار نمی شود پس غصه ها را دور بریزید و هدف هایتان را عملی کنید. من هم روزی از دست بر روی دست گذاشتن خسته شدم و با عزمی راسخ تصمیم گرفتم تجارتم را با جدیت آغاز کنم و به موفقیت برسم. حال یک

لبخند بزنید؛ تلاش کنید و امیدتان را از دست ندهید. امروز تکرار نمی شود پس غصه ها را دور بریزید و هدف هایتان را عملی کنید. من هم روزی از دست بر روی دست گذاشتن خسته شدم و با عزمی راسخ تصمیم گرفتم تجارتم را با جدیت آغاز کنم و به موفقیت برسم. حال یک تاجر موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

قیر امولسیون

قیر امولسیون را بدون پیش گرمایش می توان در راهسازی و ساختمان استفاده کرد و باعث صرفه جویی منابع انرژی و بالا رفتن کیفیت شد.در واقع استفاده از قیر ها جامد مشکلات متفاوتی را نظیر گرم و سرد شدن هوا را در پی دارد.ناگفته نماند که به دلیل سهولت در اجرا بسیاری از افراد استفاده از این محصول را ترجیح می دهند.این محصول در برابر بخار آب و رطوبت دارای درجه مقاومت مطلوبی است.این ماده ارزشمند و پرکاربرد از ذرات کوچک تر از یک میکرون تولید می شود و چسبندگی بسیار بالایی نیز بر روی انواع سطوح دارد.

قیر بشکه ای 220 لیتری

قیر بشکه ای 220 لیتری باید گفت این ماده سیاه رنگ از مواد اولیه و ترکیبات خاصی در تولید آن استفاده شده که با وجود کاربرد فراوان از عملکرد بسیار عالی برخوردار می باشد.شایان ذکر است این ماده سیاه رنگ خاصیت چسبندگی بالایی دارد که جهت عایق کاری و محکم کاری در راه سازی و جاده سازی از کاربرد و اهمیت زیادی برخوردار بوده که با کیفیت بالا و به صرفه در بازار یافت می شود و این محصول اکثرا برای مصارف تولید آسفالت جاده ها و خیابان ها استفاده می شود.امروزه قیر بشکه ای 220 لیتری از کاربرد زیادی در صنایع مختلف برخوردار می باشد که با کیفیت بالا و قیمت منصفانه توانسته نیاز این صنایع را برآورده سازد.

قیر امروز

قیر امروز به دو دسته فرآیند پیوسته و فرآیند ناپیوسته طبقه بندی می شود و هر کدام از این روش ها طرفداران خاص خود را دارند.امروزه هزینه راه اندازی خط تولید این نوع فرآورده نفتی به شدت کاهش پیدا کرده و علت کاهش هزینه راه اندازی این خط تولید، افزایش دانش فنی و عدم نیاز به ماشین آلات خارجی است.درجه خلوص بالا و میزان نفوذ ناپذیری این فرآورده نفتی، در افزایش کارایی و کاربرد آن موثر واقع شده و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن در صنایع دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.