تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 29035

با قدرت انتخابم ثروت بی نظیری عایدم شد

با قدرت انتخابم ثروت بی نظیری عایدم شد

زندگی شما نتیجه ی انتخاب های شما تا این لحظه است.برای تغییر وضعیت زندگیتان باید انتخاب هایی درست تر داشته باشید و قدرت انتخابتان را دست کم نگیرید.من با تجارت به این قدرت مهم و جدی گرفتن قدرت انتخاب دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما

زندگی شما نتیجه ی انتخاب های شما تا این لحظه است.برای تغییر وضعیت زندگیتان باید انتخاب هایی درست تر داشته باشید و قدرت انتخابتان را دست کم نگیرید.من با تجارت به این قدرت مهم و جدی گرفتن قدرت انتخاب دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

صادرات پسته خندان کرمان

همان طور که می دانید صادرات پسته خندان کرمان از اهمیت خاصی برخوردار است در ایالات متحده، سالاد پسته با پسته تازه یا پودینگ پسته، خامه زده و میوه کنسروی درست می‌شود، ۵ صادرکنندۀ بزرگ پسته (ایالات متحده امریکا، ایران، المان، هنگ کنگ و بلژیک) ۸۶.۲ درصد کل پسته صادراتی در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دادند.

با اتخاذ دیدگاه قاره ای، کشورهای اسیا با ارسال محموله هایی به ارزش ۱.۸ میلیارد دلار یا ۴۹.۱ درصد کل جهان، بیشترین ارزش دلار پسته صادراتی را در سال ۲۰۲۰ اعلام کردند، صادرکنندگان امریکای شمالی (۳۹٫۸٪) از کشورهای اروپایی (۱۱٪)، اقیانوسیه (۰٫۱۴٪) و استرالیا، افریقا (۰٫۰۳٪) و امریکای لاتین (۰٫۰۲٪) به استثنای مکزیک و کارائیب بودند.

بر روی واردات تمرکز کردیم، ۵ وارد کننده برتر پسته خندان کرمان در سال ۲۰۲۰ سرزمین اصلی چین، المان، اسپانیا، هنگ کنگ و بلژیک بودند، ترکیب این گروه از کشورهای برتر وارداتی تقریبا نیمی (۴۹.۳٪) از پسته های وارداتی در سطح جهانی را به ارزش دلار خریداری نمود.

شرکت پسته خندان کرمان

شاید در گذشته افراد، خود به صورت سنتی به فروش پسته خندان کرماندست می زدند و از آن استفاده می‌کردند.

اما امروزه به دلیل پیشرفت، شرکت های بسیاری دست به انجام این کار زده و کار را برای عموم مردم از طریق شرکت پسته خندان کرمان راحت تر کرده‌ اند.

شرکت پسته خندان کرمان در داخل کشور توسط شرکت های مختلف با روش اصولی و استاندارد تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

این شرکت ها برای به دست آوردن پسته خندان کرمان از روش های مکانیزه و صنعتی یعنی دستگاه های مختلف استفاده می‌کنند و تولید آن با کم ترین دخالت دست صورت می‌گیرد.

از طرفی، بعد تولید در ظرف های مناسب و مطلوب بسته بندی شده و سپس از طریق راه های مختلف به دست مصرف کننده می‌رسد.

پسته خندان ایرانی

بخش مهمی از صادرات استان تهران متعلق به تولیدات برداشت شده در شهرستان رفسنجان است. لازم به ذکر است بنا بر بررسی انجام شده در سال 1400 پیش بینی تولید حدود 22 هزار تن پسته خندان ایرانی در این شهرستان شده بود که به دلیل مشکلاتی مانند بروز خشکسالی و تغییرات اقلیمی کمتر از میزان تولید پیش بینی شده در سال 99 بوده است.

اما در کل تولید رفسنجان در بین سایر شهرستانهای استان بیشتر بوده است و برای مثال تولید پسته رفسنجان از مجموع تولید پسته در سیرجان و زرند نیز بیشتر بوده است. به گونه ای که بر اساس پیش بینیهای صورت گرفته در سال 1400 حدود 8 هزار تن پسته از شهرستان سیرجان برداشت میشده است و در زرند نیز برداشت پسته به همین میزان پیش بینی شده بود که در مجموع به طور قابل ملاحظه ای کمتر از تولید پسته رفسنجان است.

لازم به ذکر است که استان کرمان شهرستانهای دیگری نیز دارد که هر یک سهمی از تولید این محصول را در اختیار دارند. به خصوص شهرستان کرمان به عنوان مرکز استان با تولید حدود 7500 تن پسته در سال 1400 رتبه برتر را پس از شهرستانهای رفسنجان، زرند و سیرجان در اختیار داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.