تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 28615

با شگردی حیرت آور به چاه ثروت دست یابید

با شگردی حیرت آور به چاه ثروت دست یابید

شما باید با انسان هایی که هدفمند فکر می کنند و به دنبال جاه طلبی و رشد و پیشرفت هستند معاشرت کنید. پس حتما با افراد بزرگ و هدفمند معاشرت کنید تا ذهن ثروتمند داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید. ماست چکیده پگاه قیمت ماست چکیده

شما باید با انسان هایی که هدفمند فکر می کنند و به دنبال جاه طلبی و رشد و پیشرفت هستند معاشرت کنید. پس حتما با افراد بزرگ و هدفمند معاشرت کنید تا ذهن ثروتمند داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

ماست چکیده پگاه

قیمت ماست چکیده پگاه در بازارهای خرید و فروش کاملا مشخص است زیرا از طریق کارخانه قیمت‌گذاری می‌شود.

اما قیمت گذاری توسط کارخانه متغیر است و می تواند بر مبنای مواد اولیه تولیدی ماست که همان شیر است و نرخ گذاری این مواد تغییر یابد.

زیرا بسته‌بندی‌های مختلف با ظروف متفاوت در بردارنده هزینه های مختلفی هستند که می توانند بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر داشته باشند.

علاوه بر آن میزان خرید و نوع خرید مشتریان نیز تا حدی بر روی قیمت کیلویی ماست موثر است.

یک کیلو گرم ماست چکیده پگاه 40 تا 60 هزار تومان است که با توجه به تغییرات مواد اولیه و قیمت گذاری آنها تغییر می یابد.

ماست چکیده کاله

برای بیان قیمت ماست چکیده کاله ، می توان حجم این محصول را در نظر گرفت البته ماست مورد نظر از شیر گوساله تهیه شده که در قیمت محصول تاثیر بالایی دارد.

مناسب ترین قیمت این محصول، حجم کیلویی آن است که با بسته بندی سبک آن، تاثیر چندانی روی حجم محصول نداشته‌ و صرفه اقتصادی زیادی را ایجاد می کند.

این محصول در نوع فروش تکی با قیمت 25 هزار تومان تا 50 هزار تومان براساس حجم اعمال شده در داخل بسته بندی های مورد نظر در بازار ارائه می شود.

خرید این محصول در حجم های بالا توسط متقاضیان عمده آن ها، با قیمت های مناسبی انجام می گیرد که تمامی اطلاعات مذکور از طریق ارتباط تلفنی شما با کارشناسان دریافت می شود.

ماست محلی

کیفیت محصول؛ نوع شیر، طرز تهیه، عملیات حرارت از جمله عواملی هستند که تأثیر مستقیمی بر قیمت ماست محلی داشته و سبب نوسانات قیمت آن در بازار می گردد.

این مجموعه اقدام به عرضه انواع ماست های محلی تهیه شده از شیر تازه گاو و یا گوسفند نموده و آن را با قیمت های بسیار عالی و بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

قیمت این محصول در حال حاضر از 40 هزار تومان تا 90 هزار تومان برای هر کیلوی آن متغیر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ماست محلی و ثبت شفارش خود به میزان دلخواه از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.