تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 28839

با زیتون توانستم به هرآنچه که می خواستم برسم

با زیتون توانستم به هرآنچه که می خواستم برسم

از کودکی رویای داشتن ثروت را در سر داشتم و همواره تمام تلاشم را می کردم اما نداشتن سرمایه و چالش های اقتصادی که هر روز بیشتر از دیروز می شود توان انجام این کار را به من نمیداد. تااینکه دانستن با تجارت به روش نوین نیازی به داشتن سرمایه برای شروع به کار نیست

از کودکی رویای داشتن ثروت را در سر داشتم و همواره تمام تلاشم را می کردم اما نداشتن سرمایه و چالش های اقتصادی که هر روز بیشتر از دیروز می شود توان انجام این کار را به من نمیداد. تااینکه دانستن با تجارت به روش نوین نیازی به داشتن سرمایه برای شروع به کار نیست و این برای من یک نکته مثبت بود بنابراین وارد این مسیر شدم و توانستم در مدت زمانی کوتاه تمامی آموزش ها را ببینم و برای انتخاب محصول زیتون را انتخاب کردم و توانستم در مدت زمانی کوتاه با انجام چند معامله به ثروت برسم.

زیتون بسته بندی

بر روی زیتون بسته بندی اطلاعات این محصول درج شده و همچنین بهای تمام شده این کالا برای مصرف کننده نیز قابل مشاهده است.

با توجه به پارامتر های مختلف خرید آن ها صورت می‌ گیرد این خرید ها به صورت حضوری و یا از طریق فروشگاه های مجازی مدیریت می گردند.

زیتون معمولاً به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود، نوع بسته بندی شده آن ها داراب حجم های مشخصی بوده و کاملا بهداشتی و تمیز هستند.

زیتون ها در بزرگترین حجم ها و در حلبی های 17و 18 کیلویی نیز بسته بندی می شوند، این میزان برای اماکن عمومی مانند هتل ها و بیمارستان ها می باشد.

زیتون پرورده یک نفره

زیتون پرورده یک نفره چاشنی مقوی و مغذی می باشد که در کنار غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود.

از مواد تشکیل دهنده این محصول خوشمزه می توان به زیتون سبز مرغوب روغن زیتون رب انار دانه انار سیر مغز گردو نمک گلپر آب لیموی ترش و سبزیجات معطر اشاره کرد.

معمولا زیتون پرورده بسته یک نفره آن حدود 70 گرم وزن دارد ولی در بسته بندی های بیشتر نیز تولید می شود.

این محصول به صورت صنعتی و خانگی تهیه و تولید می شود و بسته یک نفره آن بیشتر در رستوران ها و هتل ها در کنار غذا سرو می شود.

زیتون پرورده حاوی ویتامین E امگا 3 چربی سدیم آهن مس کلسیم و … می باشد.

این محصول خواص بی شماری دارد که در این جا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم زیتون پرورده حاوی آهن می باشد و از کم خونی جلوگیری می کند.

کلسیم موجود در زیتون پرورده از پوکی استخوان جلوگیری می کند زیتون پرورده مقوی معده می باشد و اشتها را زیاد می کند.

زیتون سیاه بدون هسته

درخت زیتون سیاه بدون هسته دارای برگ هایی سبز است که خواص گیاهی و دارویی دارد و از روغن آن هم می شود استفاده کرد و در زیتون تمام مواد با ارزش از جمله فیبر پروتئین آنتی اکسیدان سدیم و انواع املاح معدنی وجود دارد.

زیتون انواع گوناگونی دارد که شامل زیتونسبز زیتون سیاه زیتون قرمز و بنفش می باشد که هر کدام برای بدن انسان خواص هایی دارند.

زیتون سیاه معمولا در ایران یافت نمی شود ولی امکان دارد با برندهای متفاوتی وارد ایران شود و به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته‌ اول زیتون هایی است که متعلق به کشور اسپانیا و ایتالیا است این نوع زیتون کاملاً طبیعی است و جزو زیتون های مرغوب به شمار می رود.

دسته دوم زیتون سبز است که توسط مواد شیمیایی به رنگ سیاه در می آید و به علت ترکیبات صنعتی غیر مجاز می باشد و بهتر است از آن استفاده نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.