تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر : 24936

 ایده پولساز برای کارآفرینی و درآمد دوم

 ایده پولساز برای کارآفرینی و درآمد دوم

این مقاله دو بخش دارد که شامل ایده های کسب و کار اینترنتی و در بخش دوم به کسب و کارهای فیزیکی میپردازیم، البته چه که امروزه شما هر کسب و کاری داشته باشید میتوانید آن را وارد اینترنت کنید. خرید لسیتین خوراکی لسیتین محصولی با ارزش غذایی بسیار بالا است که به صورت مستقیم

این مقاله دو بخش دارد که شامل ایده های کسب و کار اینترنتی و در بخش دوم به کسب و کارهای فیزیکی میپردازیم، البته چه که امروزه شما هر کسب و کاری داشته باشید میتوانید آن را وارد اینترنت کنید.

خرید لسیتین خوراکی

لسیتین محصولی با ارزش غذایی بسیار بالا است که به صورت مستقیم می توان این ماده خوراکی قهوه ای رنگ را از روغن سویا استخراج نمود و در صنعت غذایی از آن استفاده و سبب بالا بردن ارزش غذایی مواد خوراکی شد، همچنین تولید و خرید لسیتین خوراکی به دلیل استفاده راحت بیشتر به صورت مایع تولید می شود.

لوله پلیکا کشاورزی

امروزه در صنعت کشاورزی برای آبیاری مزارع از لوله پلیکا کشاورزی مربعی هواکشی بزرگ استفاده می کنند که این لوله ها کار را برای کشاورزان آسان نموده است و این لوله اولین بار در سال 1932 در آلمان تولید و به بازار عرضه شد که برخی از این لوله ها همچنان در حال بهره برداری هستند و نمونه هایی از آنها حفاری شده و بدن هیچ گونه آسیبی موجود می باشند.

برنج کامفیروز اصل

برنج یکی از غذاهای ثابت ایرانی هاست و برنج کامفیروز اصل یکی از برنج های پرطرفدار می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد و از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این اشاره کرد که بعد از پخت نرم می شوند و نسبت به برنج های ایرانی مقدار بیشتری قد می کشند و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلفی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.