تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 29033

ایده ها و تفکر نوینم به ثروتمندی ختم شد

ایده ها و تفکر نوینم به ثروتمندی ختم شد

ایده ها از تفکرات ما سرچشمه میگیرند. من در کسب و کار های زیادی ایده پولساز داشتم اما هر کدامشان به نحوی یا با شکست رو به رو می شدند و یا امکان عملی کردنش فراهم نمیشد. بلاخره روزی دل به دریا زدم و با استفاده از تجربیاتم در گذشته تجارتی نوین را آغاز کردم

ایده ها از تفکرات ما سرچشمه میگیرند. من در کسب و کار های زیادی ایده پولساز داشتم اما هر کدامشان به نحوی یا با شکست رو به رو می شدند و یا امکان عملی کردنش فراهم نمیشد. بلاخره روزی دل به دریا زدم و با استفاده از تجربیاتم در گذشته تجارتی نوین را آغاز کردم و امروز یکی از تاجرین موفق می باشم. در ادامه با من همراه باشید.

قیرگونی در کرج

قیرگونی در کرج توانسته به طور شگفت انگیزی در برابر رطوبت مقاومت نشان دهد، این محصول طرفداران زیادی را به دست آورده است.امروزه در بیشتر پشت بام ها از قیرگونی تولید شده در کارخانه های معتبر کرج استفاده می کنند‌.این قیرگونی های تولید شده در کرج ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارند، به گونه‌ای که می توانند قیر را در یک مکان ثابت نگه دارند.این محصول را در شکل های مختلف یک لایه و دولایه تولید می کنند و کیفیت آن را ارتقاء داده‌اند.به این ترتیب ضخامت این قیرگونی تعیین شده می باشد.افراد مجرب که در زمینه تهیه قیرگونی در کارخانه های کرج مشغول هستند از ملات سیمان برای این محصول استفاده می کنند.

قیر نانو

قیر نانو با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که دارند، به عنوان عایق بندی رطوبتی و حرارتی در ساخت ساختمان ها استفاده می شود.گفتنی است که در ساخت این نوع قیر مواد اولیه ای که به کار برده می شود، در سطح نانومتر است؛ این امر سبب می شود تا مواد با سایزهای خیلی کوچکی تولید شوند.معمولا از این نوع قیر در بام، دستشویی، استخر، حمام و غیره برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می شود.قیر نانو با توجه به نوع کارکردی که دارد در انواع حجمی و سطحی موجود است.

قیر نفت جی

قیر نفت جی با قابلیت تطبیق پذیری از استحکام و قدرت بالایی برخوردار است و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.انواع قیر همچون طبیعی، مخلوط، دمیده، امولاسیون و نفتی در بازار موجود می باشد.چسبندگی این محصول تمامی اجزا را بدون تغییر در خواص مواد جاده‌ای آن‌ها به هم متصل می‌کند.قیر بسته به ماهیت سطح توانایی چسبیدن به سطح جامد در حالت سیال را دارد وجود آب روی سطح از چسبندگی جلوگیری می کند.از قیر در صنعت راه سازی برای ساخت راه ها به عنوان مصالح روسازی استفاده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.