تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 24545

آموزش و مشاوره استارتاپ و کسب و کار اینترنتی

آموزش و مشاوره استارتاپ و کسب و کار اینترنتی

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران بسیار زیاد هستند و شما تنها نیاز به شناسایی مشاغل پرسود و پردرآمد دارید که در عین حال در آن تخصص و علاقه نیز داشته باشید. سیب زمینی پشندی یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی پشندی  و

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران بسیار زیاد هستند و شما تنها نیاز به شناسایی مشاغل پرسود و پردرآمد دارید که در عین حال در آن تخصص و علاقه نیز داشته باشید.

سیب زمینی پشندی

یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی پشندی  و سیب زمینی پشندی را میتوان به صورت پفکی در آورد و علت نام گذاری این محصول به پشندی این است که برای اولین بار در ایران سیب زمینی عمده را  در فشند یا پشند که یکی از روستاهای غرب البرز در شمال هشتگرد کاشته اند.

لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده استو از این کالاها در شبکه های آبرسانی و در زمینه کشاورزی مورد کاربرد قرار می گیرد که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

زعفران پوشال معمولی

قیمتزعفران پوشال معمولی با اینکه بالاست باید به گرم خریداری کرد که دلایل متفاوتی دارد و یکی از دلایلی که زعفران را بسیار گران می کند برداشت آن است زیرا پرورش زعفران بسیار سخت است زیرا مهلت برداشت آن بسیار کم است و شما با توجه به تخصص و تجربه ای که دارید باید تشخیص دهید که فصل برداشت فرا رسیدهاست از این رو طی مهلت چند روز تلاش می کنید تا هر چقدر توان دارید به سرعت برداشت کنید زیرا بعد از از دست دادن فرصت دیگر کسی خریدار زعفران شما نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.