تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
کد خبر : 952

۶۰ هزار و ۵۰۰ مگاواتی برق مصرف شد

۶۰ هزار و ۵۰۰ مگاواتی برق مصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مسعود صادقی با حضور در بخش خبری شبکه خبر، درباره آخرین خبرها از روند مصرف برق در کشور، افزود: شب گذشته حدود ۶۰ هزار و ۵۰۰ مگاوات برق مصرف شد که اگر تلاش بیشتری در رعایت الگوی مصرف برق داشته باشیم عدد مناسب‌تری برای عبور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مسعود صادقی با حضور در بخش خبری شبکه خبر، درباره آخرین خبرها از روند مصرف برق در کشور، افزود: شب گذشته حدود ۶۰ هزار و ۵۰۰ مگاوات برق مصرف شد که اگر تلاش بیشتری در رعایت الگوی مصرف برق داشته باشیم عدد مناسب‌تری برای عبور بدون حادثه از شرایط بحرانی خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در پیکِ شب، همانند پیک روز مصرف برق نیازمند همکاری مردم هستیم، گفت: در ساعات پیک مصرف برق در شب همانند ساعات پیک مصرف برق در روز نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم و باید الگوهای مصرف برق در شب هم مورد توجه مردم قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر مهندسی شبکه برق افزود: اگر افراد وضع خود را در سامانه «برقِ من» بسنجند، به طور حتم انگیزه بیشتری برای مدیریت مصرف خود خواهند یافت.

وی با بیان اینکه هفته آینده دمای هوا کاهشی و وضع مصرف برق پایدارتر می‌شود، گفت: با این حال مردم باید همچنان همکاری کنند، چون تا پایان تابستان زمان زیادی باقی مانده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.