تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 28942

۵ دوپینگی جدید ورزش ایران در کشتی، والیبال و بسکتبال

۵ دوپینگی جدید ورزش ایران در کشتی، والیبال و بسکتبال

فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده‌های باز تخلف ناشی از دوپینگ، اظهار کرد: ۴ پرونده که یک مورد آن مربوط به رشته والیبال، ‌یک مورد مربوط به رشته بسکتبال و 2 مورد مربوط به رشته کشتی‌ است در مرحله رسیدگی قرار

فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده‌های باز تخلف ناشی از دوپینگ، اظهار کرد: ۴ پرونده که یک مورد آن مربوط به رشته والیبال، ‌یک مورد مربوط به رشته بسکتبال و 2 مورد مربوط به رشته کشتی‌ است در مرحله رسیدگی قرار دارند که این پرونده‌ها یا با صدور رای مواجه خواهند شد یا جلسه دفاع در مورد آن‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: یک پرونده نیز مربوط به رشته تیراندازی است که در مرحله استیناف‌خواهی قرار دارد و ۲۱ روز فرصت، پیش‌روی ورزشکار دوپینگی است. رای این پرونده صادر شده است اما ممکن است به شورای تجدید نظر برود.
قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد: محرومیت‌های ۲ تا ۴ ساله در انتظار ۵ ورزشکاری است که نمونه دوپینگ آن‌ها مثبت شده است.
به گزارش ایسنا، طی سال ۲۰۲۲ میلادی ۲۳ ورزشکار ایرانی به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ با محرومیت‌ از تمامی فعالیت‌های ورزشی در بازه‌های زمانی مشخص مواجه شده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.