تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 6836

۵۵ هزار دانش‌آموز لرستانی واکسینه شده اند

۵۵ هزار دانش‌آموز لرستانی واکسینه شده اند

سید عیسی سهرابی گفت: با توجه به هدف ایمن‌سازیِ معلمان و دانش‌آموزان برای بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش‌آموزان رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال  از چند روز گذشته آغاز شده و تزریق در حال انجام است.  وی تصریح کرد: جمعیت هدف این طرح، دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی پایه ششم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند؛ در

سید عیسی سهرابی گفت: با توجه به هدف ایمن‌سازیِ معلمان و دانش‌آموزان برای بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش‌آموزان رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال  از چند روز گذشته آغاز شده و تزریق در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: جمعیت هدف این طرح، دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی پایه ششم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند؛ در مجموع در لرستان ۱۴۷ هزار دانش‌آموز با این رده سنی شامل این طرح می شوند. 

سرپرست آموزش و پرورش استان با تاکید بر اهمیت بالای این موضوع بیان کرد: تزریق دُز اول با سرعت مناسب در حال انجام است و تا به امروز تقریبا ۵۵ هزار دانش‌آموز لرستانی واکسینه شده‌اند. 

سهرابی در پایان گفت: با توجه به هدف وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس در نیمه‌ی آبان، انتظار می‌رود ادارات نواحی، شهرستان‌ها و مناطق با اطلاع رسانی گسترده در شبکه شاد در دو روز آینده دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال را به مراکز واکسیناسیون دعوت کنند که تا قبل از بازگشایی مدارس در موعد مقرر دُز دوم واکسن هم تزریق شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.