تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 26743

۵۰ روستای استان سمنان با تانکر آبرسانی می‌شوند

۵۰ روستای استان سمنان با تانکر آبرسانی می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در پنجمین جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با حضور ناظر عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری ضمن بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۵۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند، ابراز داشت: امکانات استان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در پنجمین جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با حضور ناظر عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری ضمن بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۵۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند، ابراز داشت: امکانات استان به منظور بحث آبرسانی به مناطق محروم می‌بایست بسیج شود.
وی ضمن بیان اینکه توجه به مناطق محروم باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، افزود: اقدامات لازم در راستای محرومیت زدایی و آبرسانی به این روستاها می‌بایست در دستور کار باشد.
استاندار سمنان با بیان اینکه انتظار می‌رود تا خدمات رسانی به این مناطق تسریع یابد، ابراز داشت: به منظور جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرها و تأمین امنیت کویر، تخصیص اعتبارات مطلوب در راستای توجه به روستاها و مناطق محروم امری ضروری است.
هاشمی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های عمرانی، راه سازی، مسکن و آبرسانی ورود قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی امری ارزشمند است، تصریح کرد: هر کجا این قرارگاه به آن وارد شد شاهد کیفیت و کمیت کار در این حوزه‌ها هستیم.
وی افزود: پیشنهاد می‌شود تا شاخص‌های محرومیت، جمعیت به همراه وسعت و پراکندگی، در امر توزیع اعتبارات ملی به ویژه موضوع محرومیت زدایی مد نظر قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.