تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 3389

۲۰ سال فقط اسامی چند نفر را در تیم ملی می‌شنیدیم/ کادر فنی نیاز به پوست اندازی داشت

۲۰ سال فقط اسامی چند نفر را در تیم ملی می‌شنیدیم/ کادر فنی نیاز به پوست اندازی داشت

احسان امینی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تغییر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: بها دادن به جوانان یکی از اتفاقات خوب این تغییرات بود، موضوعی که سالهاست در تیم ملی به آن توجهی نمی شد. وی افزود: حدود ۲۰ سال فقط اسامی چند نفر را در تیم ملی می

احسان امینی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تغییر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: بها دادن به جوانان یکی از اتفاقات خوب این تغییرات بود، موضوعی که سالهاست در تیم ملی به آن توجهی نمی شد.

وی افزود: حدود ۲۰ سال فقط اسامی چند نفر را در تیم ملی می شنیدیم که با تغییرات بوجود آمده فرصتی برای میدان دادن به جوانان هم بوجود آمده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصریح کرد: متاسفانه در دوره مدیریت قبلی فدراسیون هیچگونه پشتوانه سازی نه در بحث مربیان و نه کشتی گیران در کشتی آزاد صورت نگرفت که با این پوست اندازی امیدواریم نتایج مثبت آن را در آینده ای نزدیک ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که نتایج خوب تغییرات را در بخش جوانان دیدیم و توانستیم با پنج مدال طلا به مقام قهرمانی جهان برسیم، در رده سنی بزرگسالان هم این اتفاقات خوب شدنی است.

امینی که پیش از این در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان حضور داشت، در خصوص شرایط پیش روی رده سنی بزرگسالان هم گفت: قطعا کار کردن روی رده سنی بزرگسالان متفاوت از جوانان خواهد بود، چراکه در آنجا بیشتر با تکنیک ها و اینجا بیشتر با تاکتیک ها پیش می رویم.

وی به وجود برخی حواشی پس از روی کار آمدن کادر فنی جدید در تیم ملی کشتی آزاد هم اشاره ای کرد و گفت: قطعا هر تغییری معترضینی خواهد داشت، اما این واقعیت را باید بپذیریم که نوع مدیریت های گذشته باعث شده تا کشتی ما یک اختلاف فاحش را با سطح کشتی دنیا پیدا کند، بنابراین این پوست اندازی ضرورت داشت.

این مربی کرمانشاهی در ادامه با اشاره به عدم حضور کشتی گیری از کرمانشاه در اردوهای تیم های ملی، اظهار کرد: متاسفانه کشتی کرمانشاه روزهای خوبی را سپری نمی کند که این مسئله علل مختلفی از کم کاری خود کشتی گیران تا بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان و هیات را در برمی گیرد.

امینی ادامه داد: کشتی گیران کرمانشاهی در بحث تکنیکی دو قدم از سایر کشتی گیران ملی پوش عقب هستند و در رقابت های بین المللی اخیر هم نتوانستند نتایج خوبی بگیرند.

این مربی کرمانشاهی افزود: همچنین سالهاست حضور ثابت هیچ مربی کرمانشاهی را در تیم ملی بزرگسالان نداشته ایم و تنها مربیانی بصورت ادواری و موقت در اردوها حضور داشته اند.

وی به دعوتش برای حضور در کادر فنی تیم ملی اشاره کرد و گفت: امیدوارم پس از سالها نماینده شایسته ای از کرمانشاه در کادر فنی تیم ملی باشم و به کشتی استان کمک کنم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.